Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +22
Na jednym forów motoryzacyjnych dostałem ,,gratulacje" w cudzysłowie, że kupiłem silnik litrowy 60 KM, a jeżdżę głównie w podróże (jazda miejska / aglomeracyjna odpowiada za max 20% moich przebiegów, z czego 1/4 poza moim miastem), z czego 80-90% tras (ponad 2/3 ogólnego przebiegu) robię na drogach szybkiego ruchu, gdzie pyrkam sobie na tempomacie 110-115 na prawym (i środkowym) pasie i w chwilowych porywach 116-120 na lewym.
Cóż...
Taki posiadałem budżet - 60
Cóż...
Taki posiadałem budżet - 60
Arturrow +30
Wróciłem sobie ostatnio do tworzenia czegoś w Maxie (mam triala 2024) i sposób który pamiętam na przypisanie materiału do jednego face'a nie działa.
Wcześniej tworzyłem obiekt - robiłem z niego editable poly - wybierałem zaznaczanie po face'ach i po "apply material to selection" tylko ten face dostawał texturkę.
Teraz jak tak zrobię to i tak cały obiekt jest zamieniany. Ktoś wie jak mogę osiągnąć ten efekt?
#grafika3d #3dsmax i #blender bo tez mogą wiedzieć
https://www.youtube.com/watch?v=JV-b_F4f3zY