Wpis z mikrobloga

@staryalkus u mnie w firmie na samym początku dali mi dokumenty na kilkanaście stron, gdzie są opisane procedury zapobiegania wtargnięciu imigrantów do tira od rządu UK. Nie musisz nawet tego czytać. Ważne, abyś miał podpisane z datą rozpoczęcia współpracy z firmą i ciągle trzymał przy sobie. Dodatkowo przy każdej jeździe do UK musisz mieć wypełnioną taką karteczkę jak niżej i w razie kontroli jesteś kryty, bo zrobiłeś wszystko co mogłeś, aby zapobiec
@Evarrrez: o, to ciekawe bo o tym nie słyszłem. Nie miałem nigdy takiego dokumentu w rękach, ale zawsze jak jadę do UK to staram się nie stawać na parkingach w Belgii czy Francji nawet na krótką pauzę żeby mi żaden ciapaty nie wszedł, oczywiście mimo wszystko też zawsze sprawdzam naczepę dla świętego spokoju
@staryalkus zapytaj szefa. Mi to na samym początku powiedzieli, że to po prostu dupochron jest. Raz nawet mieli kierowcę co nie wypełnił a właśnie był problem to sami wypełnili i podesłali z Polski przez telefon i uniknął dużej kary
@staryalkus polecam kurierkę między magazynami. W Inpoście przynajmniej u mnie na jednym z Warszawskich oddziałów kierowca podjeżdżał na konkretną godzinę pod rampę, 30 min załadunku, zero zabezpieczeń, zamyka naczepę, podpisuje dokumenty i jedzie na drugi oddział. Tam 30 min rozładunku i wraca. Podobno praca 8-11h dziennie z czego sporo to właśnie czekanie albo pauza. 5-5,5k netto jesteś w stanie wyciągnąć tylko podobno większość ofert to płatność pod stołem. Ja to i tak
@Evarrrez: no ja bym sie tam nie doszukiwal zabardzo systemu 2/2.. Ten Nowakowski tylko ale mi sie wydaje ze to kolchoz tym bardziej ze mam doswiadczenie na miedzynarodowce tylko 2 msc.. 6 lat mam ale na solo po kraju. Za uja bym tam nie poszedl, jak mnie wywala na jakies promy, czy UK to bym sie zesral