Wpis z mikrobloga

@Bed_Kriczer: odpowiedzi szukajmy na stronie ZUS.pl w zakładce "Kartki z kalendarza":

2010-2013 Po pierwsze - satysfakcja klienta W drugiej dekadzie XXI wieku ZUS wprowa­dza nowoczesne metody zarządzania, wzo­rowane na rozwiązaniach stosowanych w fir­mach komercyjnych. W latach 2010-2012 realizowana jest strategia przekształceń ZUS. Jej głównym celem jest zwiększenie satysfakcji klienta dzięki innowacyjnym roz­wiązaniom dotyczącym obsługi.

Kompleksowy System Informatyczny ZUS staje się jednym z najbardziej zaawansowa­nych rozwiązań technologicznych w Europie. Umożliwia tworzenie elektronicznych
@janbrz: Że to ucieczka przed podatkami ( myślę że w obecnym kształcie także składka na ZUS jest podatkiem skoro ja mam prawie nic z tego nie mieć) to nie mam wątpliwości. Twierdzisz że wcześniej ludzie nie szli na działalność bo barierą była pani w okienku przybijająca pieczątki? Ciekawa hipoteza. Szczerze mówiąc wątpię. Dla kasy ludzie schowali by dumę do kieszeni i odstali swoje w kolejce.
@Bed_Kriczer: Jest na tym wykresie cos nurtującego. Ten przyrost mikro jest prawie że liniowy. Czemu? Czy to nie jest nienaturalne? Czy informacja o tym że można przyoszczędzić na podatkach nie rozeszła by się wykładniczo raczej niż liniowo? Np.jesli każdy powiedział dwóm osobom, które powiedziały to dwóm osobom i przeszły na b2b?
#ekonomia #ciekawostki