Wpis z mikrobloga

szkoda że w drugiej połowie gry, jest zdecydowanie prościej niż na początku.


@omlecikzpasztetem: tak, to chyba przez to ze po zdobyciu naczynia lordow znikaja 3 zlote mgly i w zasadzie mamy do wyboru 4 lokacje ktore maja podobny poziom trudnosci wiec po przejsciu 1, czy 2 wyzwanie troche przestaje rosnac

Zreszta to samo ma elden ring, w drugiej polowie gry balans kuleje bo tworcy nie maja wladzy nad tym gdzie idzie
@3mortis: dokładnie, ja bardzo lubię gry liniowe więc w remaster grało mi się bardzo dobrze pod tym względem

Fajne to było doświadczenie, mimo że ostatnio bardzo mało gram, to w końcu mogłem poczuć satysfakcję z gameplayu.

W końcu mogę się zabrać za content z dark souls 1 na yt ()
@omlecikzpasztetem: Jeszcze dopowiem. Ogólnie DS3 dla mnie jest znakomitym rebootem DS1. Nie ma tam tyle fajnych połączeń między poziomami jak w DS1, nie trzeba tyle biegać na początku i odkrywać skrótów - to jest scisła domena DS1 dopóki nie dostanie się fast travel. W DS3 fast travel jest od razu, wszystkie sklepy (nie od razu dostępne) są w jednym miejscu. Jest sporo usprawnień quality of life względem DS1.

DS2 natomiast stoi