Wpis z mikrobloga

@ScypioAfricanus Brzmi na brak obsługi #volte przez Twój telefon w sieci T-Mobile. W takim wypadku urządzenie na czas rozmowy telefonicznej przełącza się do starszej technologii, 3G lub 2G. T-Mobile aktualnie jest w trakcie wyłączania 3G, więc w takim wypadku pozostaje 2G, na którym praktycznie nie da się korzystać z internetu mobilnego.

Na początek spróbuj włączyć VoLTE w ustawieniach telefonu (jeśli opcja jest widoczna) oraz zgodnie z tą instrukcją: https://www.t-mobile.pl/c/informacje-i-pomoc/pomoc-techniczna/polaczenia-w-sieci-vowifi-volte
Jeśli to nie
@ScypioAfricanus: włącz w ustawieniach VoLTE i WiFi Calling pewnie u ciebie wyłączyli 3G. Czasami nie dostałeś smsa z powiadomieniem?

VoLTE - połączenia przez 4G i 5G
WiFi Calling - połączenia przez WIFI
@ScypioAfricanus a masz na pewno włączone volte po stronie operatora? Bo usługa musi być włączona w ustawieniach telefonu i u operatora też. Jak masz, to powinno się wyświetlać ikonka volte na górnym pasku, jak nie to sprawdź w ich aplikacji. Jak masz włączoną, a mimo to nie działa to chyba tylko kontakt z tmobile ci pozostał, bo coś po ich stronie jest popsute.
@wiktor_333: ja miałem niby wszystko włączone, po stronie operatora było to samo. W telefonie włączone. Jeszcze raz aktywowałem usługę (sms o treści TAK na 80534). Wyłączyłem/włączyłem telefon i zaczęło działać. Konsultant powiedział, że podczas wyłączania nadajników coś się mogło #!$%@?ć.