Mirki z #motoryzacja #lakiernictwo #naprawasamochodow Znalazłem spoko audi do kupienia ale ma takie uszkodzenie. Z innym autem nie byłoby problemu bo wymiana elementu i po sprawie ale to jest audi a5 coupe i ten "element" jest częścią reszty auta także odkręcenie lub wymiana nie wchodzi w gre. Pytanie teraz następujące. Czy da się to ogarnąc żeby jakoś normalnie wyglądalo? I jakie mogą być tego koszty. Dzięki za pomoc.
@ToJuzPrzechodziLudzkiePojecie: w jaki sposob wpadles na pomsyl zeby zapytac na wykopie zamiast wyslac to zdjecia do okolicznych warsztatow blacharskich? Oni Ci to wycenia na podstawie tego i Ci odpowiedza dokladnie na Twoje pytanie
@ToJuzPrzechodziLudzkiePojecie: tak, da się to ogarnąć, żeby normalnie wyglądało. A ile to będzie kosztować, to musisz się pytać w warsztacie, który będzie naprawiać.
@ToJuzPrzechodziLudzkiePojecie: trzeba to obejrzeć na miejscu bo do wymiany na pewno jest zderzak, czujnik parkowania, ta guma w nadkolu, trzeba obejrzeć wszystkie zaczepy od środka, może być pęknięta lampa no i jest ubytek po prawej do wspawania. Zrobić się da na pewno ale jak chcesz mieć porządnie to tanio nie będzie bo pod spodem odkryjesz jeszcze kilka rzeczy na pewno. No i pytanie co się stało z zawieszeniem bo jakoś dziwnie
@ToJuzPrzechodziLudzkiePojecie: To nie kupuj. Co to za presja? Jak nie znasz się na naprawach to jak możesz podjąć sam szybko decyzję przed zasięgnięciem po pomoc?
Tak, tej blachy nadkola się nie odkręca tylko trzeba odspawać ją i wspawać nowy element tzw ćwiartka.
@ToJuzPrzechodziLudzkiePojecie: każdy zakład blacharski na co dzień robi takie naprawy, ot, zwykłą wymiana poszycia, powiedziałbym, że dla typowego blacharza taka naprawa to ze 3/10 w skali trudności ;)
wszystkie elementy do kupienia w ASO, trzeba oczywiście wyciąć i wspawać nowe, w ASO też to bez problemu robią (tylko bardzo drogo),
kupujesz co tam potrzeba i wymieniają, np. cały bok (nr 1) dla A5 pierwszej generacji to 6,5k w ASO, sam ten
Znalazłem spoko audi do kupienia ale ma takie uszkodzenie. Z innym autem nie byłoby problemu bo wymiana elementu i po sprawie ale to jest audi a5 coupe i ten "element" jest częścią reszty auta także odkręcenie lub wymiana nie wchodzi w gre.
Pytanie teraz następujące. Czy da się to ogarnąc żeby jakoś normalnie wyglądalo? I jakie mogą być tego koszty.
Dzięki za pomoc.
No i pytanie co się stało z zawieszeniem bo jakoś dziwnie
Tak, tej blachy nadkola się nie odkręca tylko trzeba odspawać ją i wspawać nowy element tzw ćwiartka.
@ToJuzPrzechodziLudzkiePojecie: xD
nie bierz wraku
powiedziałbym, że dla typowego blacharza taka naprawa to ze 3/10 w skali trudności ;)
wszystkie elementy do kupienia w ASO, trzeba oczywiście wyciąć i wspawać nowe, w ASO też to bez problemu robią (tylko bardzo drogo),
kupujesz co tam potrzeba i wymieniają, np. cały bok (nr 1) dla A5 pierwszej generacji to 6,5k w ASO,
sam ten
@ToJuzPrzechodziLudzkiePojecie: widzę mamy tu eksperta xD