Wpis z mikrobloga

@igik1234: no biorąc pod uwagę to jak się traktuje kierowców we Wrocławiu, to nawet jakby wyznaczyli tylko "centrum" to wyznaczą to tak, że starszym samochodem nie będzie się dało przejechać z południa na wschód (plac społeczny) bez wyjeżdżania z miasta na obwodnicę. Jestem tego pewien.
vozilla bedize mogla wjechac i za darmo parkowac oh wait. Moj starszy woz pewnie emituje tyle samo brudu co POTEZNY suv jakiego kupuje rozwiedziony bogacz swojej -20 lat mlodszej pani (Do wozenia dzieci do szkoly MUST HAVE) wiec jak to? Ona moze? Ja nie moge?
@igik1234: jednym prostym ruchem zlikwidował korki [ZOBACZ JAK]!!! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jedyną nadzieją jest ogólna bieda. Im więcej biednych, których nie będzie stać na elektryka, tym większa szansa, że jednak politycy będą się bali to zrobić.
@Sierzant_Cruchot dzięki. zatem pytanie opa jest bez sensu, skąd ktokolwiek ma wiedzieć jak będzie wyglądać sct, skoro nawet nie wiadomo czy w ogóle będzie i jeszcze nawet nie było konsultacji społecznych :⁠-⁠D
@aikonek: Trochę tak, ale obawy ma słuszne.
Patodeweloperka działa w najlepsze, brak korytarzy nawiewu powietrza do miasta. Niesolidna komunikacja miejska i uprzykrzanie życia kierowcom aut osobowych. Politycy nie dają nic w zamian, zakazując powszechnie stosowanych rozwiązań.

Konsultacje społeczne imho w tym przypadku nic nie dadzą, i wrocławscy radni ustawią strefy czystego transportu wg własnego widzimisię.
Nie ma znaczenia ilu z nas ma stare pojazdy. Gdyby od początku (przeglądy rejestracyjne) dbać o
@Sierzant_Cruchot: poczytajcie sobie jak wyglądały konsultacje społeczne w Warszawie XD (miasto ma w D**** opinie mieszkańców). Te strefy muszą wprowadzić bo takie są wymogi unijne(jak jest tam ileś mieszkańców + przekroczenie norm to muszą). Żeby nie wybuchłą rewolucja i nie powywieszali urzędasów to porobią jakieś czasowe wyjątki(dalej upierdliwe, bo musisz zgłosić że np. do lekarza jedziesz czy tp.)

Generalnie jestem za tymi strefami, widziałem jak działa to w Mediolanie i robi