Wpis z mikrobloga

@F_Ogot Nie zgodzę się. Moim zdaniem podawanie tego typu informacji to uświadamianie użytkowników internetu mobilnego, że to nie test gwarantowane. I nawet jeśli nie pomoże to autorowi wątku, to jest szansa, że ktoś inny natknie się na tą informację, zapamięta ją i sam w przyszłości uniknie tego samego losu.

Analogicznie jak odpowiadanie na dowolnym forum jest nie tylko pomocą autorowi wątku, zmagającemu się z problemem, ale też innym osobom, które zetkną się
  • 0
@F_Ogot Chcielibyśmy pomóc i dowiedzieć się, co dokładnie się dzieje. Prosimy:
- sprawdź, czy trudności występują wszędzie, czy tylko w jednym miejscu;
- upewnij się, czy po przełożeniu karty SIM do innego telefonu kłopot również występuje;
- zmień tryb wyszukiwania operatora na ręczny i bezpośrednio zaloguj się do sieci Play wybierając opcję Play (LTE) lub Play (3G) w zależności od wariantu, który Ci się pojawia na wyświetlaczu.
Jeśli trudności nie znikną, napisz
@F_Ogot: u mnie za to Play pobieranie od 50 do 100, wysyłanie dosyć słabe ale to wynika z ustawienia routera. Za to inne sieci ledwo 20 wyciągają. Dodam, że mieszkam na wsi i do nadajnika mam jakieś 4-5 km