Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czolem Mirki,

Mam 33 lata i aktualnie estem w etapie mojego zycia, w ktorym musze podjac decyzje o swojej przyszlosci, ale rowniez o przyszlosci naszego zwiazku. Zaczynaja od poczatku, jestem w zwiazku z osoba z innego kraju. Jestesmy ze soba juz 5 lat, mieszkamy razem w innym kraju skad jestesmy. Mamy stabilne dobrze platne prace, ja jestem programista, ona pracuje w bardzo duzej firmie logistycznej na juz dosyc wysokim stanowiksu. Od ostatnich dwoch lat moja partnerka zmaga sie z depresja. Aktualnie postanowila wrocic do kraju z ktorego jest na miesiac, do swojej rodziny aby zrefleksowac sowje plany i odnalezc ta zagubiona siebie. Przez ten wyjazd dosyc mocno sie do mnie zdystansowala, oczywiscie rozmawiamy praktycznie codziennie czy to przez video rozmowe czy normalnie do siebie piszac. Strasznie to przezywam emocjonalnie i aktualnie zasiegnalem pomocy u psychoterapeuty zeby popracowac nad opanowanie swoich emocji. Ostatnie dni byly bardzo ciezkie dla mnie bo nie wiedzialem co myslec o tym zdystansowaniu, ktore stalo sie od razu w pierwszym tygodniu jej wyjazdu. Zaczela mniej odpisywac na moje wiadomosci, zaczela tez utrzymywac nasze video rozmowy krotkie, w ktorych szybko mnie splawia. Nie, wytrzymalem i napisalem do niej dosyc dluga wiadomosc, w ktorej opisalem jak sie czuje, jakie mam uczucia do niej i to ze rozumiem przez co przechodzi i ze chce ja wspierac w walce z choroba. Ostatecznie odpisala, ze te zdystansowanie jest dla niej aby odnalezc ta czesc siebie dzieki ktorej jest szczesliwa, ze nie tylko zdystansowala sie do mnie ale tez do wszystkich, ze nie chce usuwac mnie ze swojego zycia i zebym byl spokojnyi jak wroci to bedzie bardziej zrelaksowana.