Aktywne Wpisy
cordianss +103
Porada ode mnie dla wszystkich wchodzących do branży - skończcie studia. Wykopki to prymitywy, które będą wam mówić, że studia nie są do niczego potrzebne, ale to kłamstwo.
Po pierwsze, na studiach zdobędziecie wiedzę, której nigdy sami byście nie tknęli, a znacznie poszerzy ona wasze horyzonty. Algorytmy, struktury danych, assembler i to jak poszczególne instrukcje są zaimplementowane, sygnały/kodowanie, bebechy systemów operacyjnych, sieci itd. Pokażcie mi samouka, który rozumie te wszystkie rzeczy.
Zaraz
Po pierwsze, na studiach zdobędziecie wiedzę, której nigdy sami byście nie tknęli, a znacznie poszerzy ona wasze horyzonty. Algorytmy, struktury danych, assembler i to jak poszczególne instrukcje są zaimplementowane, sygnały/kodowanie, bebechy systemów operacyjnych, sieci itd. Pokażcie mi samouka, który rozumie te wszystkie rzeczy.
Zaraz
Glock17 +95
Dobija mnie że całą młodość #!$%@?łem na siedzeniu przed kompem i w sumie musiałem bo inaczej zdechłbym z nudów na tej bezludnej wiosce gdyby nie komputerek. Chuop 24lvl a nigdy nie miał kolegów ani nie trzymał dziewczyny za rękę bo od zawsze wegetuję w izolacji od społeczeństwa. Zostałem pozbawiony we wczesnym wieku możliwości przeżycia zdarzeń które kształtują resztę życia. Przeciętny 14 latek jest bardziej samodzielny i doświadczony życiowo niż ja
#depresja #
#depresja #
#rower
Tribana.
Problem z szosą w tej cenie jest taki, że hamulce będą takie sobie. W cenie do 3k nie dostaniesz porządnych tarczowych -- albo szczęki (bardziej spowalniacze niż hamulce), albo mechaczne tarczowe, które nie są dużo lepsze.
@Polinik: No co ty, nawet jak masz budżetowe klocki i dobrze ustawisz szczeki to rower powinien przyzwoicie hamować.
Do Tribana możesz też zawsze wsadzić szersze opony i zrobić z niego gravela/przełaj.
dobra rama, świetny claris R2000, piasty też kilka lat pożyją. Po zakupie od wymiany będą opony bo to mocny budżet jest, a one nas trzymają na asfalcie.
@Polinik: takie bzdury piszesz że witki opadają, mam szczęki marki triban i przy nie małej wadze blokuje oba koła bez problemu, modulacja jest bardzo dobra. Trzeba oddać to do serwisu jak się samemu nie umie i będzie dobrze :)
@Polinik: Słyszałem to już tyle razy, ale jakoś w rzeczywistości zjeżdżałem ze stromych przełęczy na mechanicznych tarczówkach, kumpel na hydraulicznych, a inny na szczękowych Tiagra sprzed kilkunastu sezonów i wszyscy zatrzymywali się tak szybko jak trzeba, tam gdzie chcieli.
@swiadomy_anakolut: bo to poniekąd prawda. Zmiana pancerzy linek na compressionless całkowicie zmienia jakość hamowania (przynajmniej u mnie). Te tańsze (nie znaczy najtańsze), montowane standardowo, poddają się pod naciskiem i tracisz sporo z siły hamowania. Do tego dochodzi fakt, że fabrycznie często montuje się dość słabe klocki i tarcze.
Mnie bolało, że hydraulika strasznie podrożała, a