Wpis z mikrobloga

#f1

Michael Schmidt:

„Ferrari nie kwestionuje ich koncepcji. Chcą kontynuować rozwój.

Problem, jaki widzę w przypadku Ferrari, polega na tym, że nie wykorzystują w pełni swojego pakietu. Zajmie im trochę czasu, zanim zrozumieją, jak w pełni wykorzystać ich potencjał. Masz wrażenie, że SF-23 mógłby zrobić więcej, ale Ferrari nie jest w stanie tego wydobyć. Jeśli spojrzysz na czasy okrążeń w kwalifikacjach, nie są one złe”.

Michael Schmidt: „Przygotowania Ferrari dotyczą obecnie tylko wyścigu, kierowcy nigdy nie mogą skupić się na kwalifikacjach, a potem nagle znajdują się przed samochodem, którym nigdy wcześniej nie jeździli, ale mimo to Charles Leclerc jeździ rewelacyjnie”.
( ͡º ͜ʖ͡º)

Michael Schmidt: „W tej chwili Ferrari nie jest w stanie stworzyć samochodu równie mocnego do kwalifikacji i wyścigu. Nawet w wyścigach występują różnice w osiągach w zakresie używanych zestawów opon (w Jeddah: dobre na miękkich, złe na twardych ).”
  • 3
@Raa_V: tu już nawet nie chodzi o to! SF #!$%@?ło w fabryce super robotę i mają kierowcę na miano Maxa !
Tu chodzi o to,że RB zrobił genialną robotę! Mają aktywne zawieszenie z przodu i z tylu,które wg regulaminu nie jest aktywne i nawet mesiek może robić „kopiuj/wklej” ale zawsze (przynajmniej do 2026)pozostaną poza geniuszem (sam Rumun z BB przyznaje,że pewne rzeczy pozostają poza zasięgiem)
Pobierz Verdino - @Raa_V: tu już nawet nie chodzi o to! SF #!$%@?ło w fabryce super robotę i ...
źródło: B52291C2-12C8-48AF-A354-69D44C2E3402
Można by o tym dużo!
Chodzi ci o pojedynczy filar tylnego skrzydła?
A może o samo umiejscowienie tylnego zawieszenia?
Fuckt jest taki,że oni jeżdżą (bez podskakiwania) centymetr niżej od innych)
Po krótce:
Mają zawieszenie,dostosowujące się do prędkości
(Może i słabo wchodzą w zakręt ale #!$%@?ą przez niego na bogato a wychodzą z niego jak wystrzeleni z procy)