Wpis z mikrobloga

#podrozowanie #lotnictwo #linielotnicze #prawo #tanieloty #taniepodrozowanie
#wizzair #ryanair
Uszkodzono mi bagaż w podróży liniami Wizzair. Wszystkie kwity złożyłem zgodnie z wymaganiami oraz napisałem wniosek o zwrócenie mi należności za ten bagaż na ich stronie. Minęło 31 dni.
Jest sens się z nimi przepychać i czekać aż łaskawie się ustosunkują czy lepiej wykorzystywać pośredników?
Niektórzy wskazują, że czekają ładne parę miesięcy i nic.
Jakieś doświadczenia macie w tej materii?
Pozdrawiam
  • 5
@w00nski z Wizzair nie, z enter air się przepychalem z pół roku pismami, na żadne nie odpisali na tema, a ich ostateczne stanowisko to było 30 zł odszkodowania ze zrzeczeniem się roszczenia, gdzie paragon za walizkę był ok 500 zł, a później faktura za naprawę niecałe 200, ale właśnie mi przypomniałeś że miałem puścić pozew w wolnej chwili ( ͡° ʖ̯ ͡°)