Wpis z mikrobloga

#diablo4 #ps5 #ps4
#diablo4 wydaje mi się, że ta gierka jest całkiem długa. zrobiłem ten I akt z zabiciem tego lilith demo na końcu wraz z kilkoma pobocznymi misjami i eksploracją w 75% mapy, a na koniec wyszło, że postęp to raptem 5%.
gameplay na plus, umiejętności dla mnie też spoko. trochę szkoda, że ciągle wypadają fajne itemki, przez co trzeba sprawdzać ekwipunek co jest warte uwagi. może niektóre opcje w miasteczku są przekombinowane.
no i przydałoby się naprawić to co jakiś mirek niżej pisał - wraz z fazą gry, przeciwnicy powinni być coraz mocniejsi i jeżeli my się nie poprawimy to będziemy mieli problem. dziś grając ostatnie 2h (chciałem zdążyć przejść tę główną misję fabularną) to już pomijałem side questy, często nawet umiejętności nie pakowałem, a cały czas nie miałem problemów z biciem przecoiwników. dość gładko to szło (pomimo opcji hardkor ustawionej).
Jako całokształt na plus. mam nadzieję, że będzie można łupać z kolegami, a najlepiej multiplatformowo. jak tak to jestem w siódmym niebie.
  • 4
wraz z fazą gry, przeciwnicy powinni być coraz mocniejsi i jeżeli my się nie poprawimy to będziemy mieli problem


@w00nski: Jestem za.. o ile nie będzie to w stylu skalowania poziomu jak np w Asasynach. Na pewnym etapie gracz powinien czuć się silny, a nie że prostego mobka przeskaluje do ciebie i ma milion HP.