Aktywne Wpisy
matigala +129
Bogaci rodzice to #!$%@? master klucz do sukcesu. Pracuję od 17 roku życia, począwszy od guwnorobot skończywszy na jakiś menagerskich stanowiskach i #!$%@? #!$%@? z tego mam. Gdzie dom, luksusowy samochód i jeszcze czas dla samego siebie? Nie dali nigdy. A taki seba co chodziłem z nim do szkoły, rodzice prowadzili hurtownie materiałów budowlanych już od lat '90 zawsze był we wspaniałej kondycji psychicznej, świetne samopoczucie, nigdy problemów, w klasie uchodził za
derton778 +13
Poznałem dziewczynę, byliśmy na kilku randkach. Na majówkę mamy razem jechać z naszymi wspólnymi znajomymi do #chorwacja. Ale jak pomyślę, że ktoś ją przede mną peklował to jakoś mi się odechciewa, ciężko mi sobie wyobrazić jakąś dłuższą relację z takimi dziewczynami. Co robić?
#rozowepaski #logikarozowychpaskow #zwiazki #seks #randkuj z wykopem
#rozowepaski #logikarozowychpaskow #zwiazki #seks #randkuj z wykopem
Kupiłem za mały gabaryt w automacie Paczkomat® #pdk, bo cebula mocno (zaoszczędzona złotówka XDDD)
Po tym jak się okazało, że paczka nie wejdzie kupiłem większy gabaryt i git.
Spojrzałem czy w apce jest możliwość zwrotu, niestety nie ma, a jedyna opcja to infolinia. Jak to zobaczyłem to przeszły mnie ciarki, bo wiadomo jak z tym jest, no ale spróbowałem.
Cała sprawa (dodzwonienie się, wyjaśnienie i zweryfikowanie) zajęła MAX minute.
Niech żyją Paczkomaty (。◕‿‿◕。)
#inpost #paczkomaty
Ale dostałeś zwrot środków, czy tylko obiecali oddać?
Oni zazwyczaj zwracają na saldo konta w menedżerze paczek lub w kuponach na kolejną przesyłkę. Gotówki na konto prawie nigdy nie zwracają.