Wpis z mikrobloga

Ktoś się orientuje jak to jest w przypadku obracania grafiki wektorowej w kontekście aplikacji/gier (obracanie grafiki bezpośrednio w kodzie)? Chodzi mi o to czy coś takiego wgl się uskutecznia? Bawię się w android studio (bez żadnych bibliotek poza bazowymi), testowałem właśnie wyświetlanie grafiki wektorowej i pomyślałem sobie że obracanie tego bezpośrednio w kodzie powinno być stosunkowo łatwe (skoro jest możliwość wyświetlania wektorów to raczej jest też metoda do ich obracania), a z tego co widzę tak jakby wgl niema takiej możliwości? Widzę tylko różne sposoby typu robienie z tego bitmapy albo obracanie całego "canvas".
Zawsze wydawało mi się że grafika wektorowa jest wręcz stworzona do tego typu operacji (ot matematyka/geometria)...

Dziękuję z góry za odpowiedź.
#grafikakomputerowa #grafikawektorowa #programowanie #androiddev #pytanie #kiciochpyta
  • 2