Cześć, moja konsola ps5 CFI-1116A zakupiona w dniu 22.02.2022 r. w sklepie Mediamarkt najwidoczniej odmówiła posłuszeństwa. Po włączeniu świeci normalnie na niebiesko, a potem przechodzi w kolor biały lecz nie przesyła żadnego obrazu na telewizor(wciąż poszukuje sygnału HDMI). Próbowałem różnych kabli hdmi i różnych telewizorów i wyświetlaczy i dalej nic...
Czy to prawda że gwarancja na PS5 u producenta to 12 miesięcy i jedyne co mogę teraz zrobić to zabrać konsole do mediamarkt i tam ją zareklamować?
spróbuj tego użyć, może jakimś cudem konsola próbuje wysłać obraz którego twój telewizor nie wspiera i się nie dogadują? To tylko strzał ale warto spróbować.
Sama konsola jak przechodzi w kolor biały znaczy że jest sprawna, często odpinasz kabel HDMI? Może uszkodzileś port? Albo może brud się tam nazbierał?
@Kakaladze u mnie dzieciaki zrzucily konsole na podloge. po wlaczeniu wyskoczylo ze zostala nieprawidlowo wylaczona, zaladowala jakies pliki i po chwili normalnie dzialala
@Kakaladze: niestety tryb bezpieczny nic nie zmienił. próbowałem różnych kabli HDMI oraz telewizora. Tak naprawdę to w ogole nie odpinam HDMI ale pewnie coś jest z portem. Więc chyba nie pozostaje mi nic innego jak oddać do sklepu, ponieważ 12 miesięcy od SONY minęło i pozostaje 2 lata z mediamarkt. 3 "piknięcia" były zapewne dlatego że próbowałem wyłączenia przez odłączenie od prądu
Czy to prawda że gwarancja na PS5 u producenta to 12 miesięcy
@rafrafaau: Niestety tak. Poza gwarancją Sony masz jeszcze 2 letnią rękojmie sklepu, więc jak ci się skończyła gwarancja to pozostaje ci jedynie ten sposób.
Cześć,
moja konsola ps5 CFI-1116A zakupiona w dniu 22.02.2022 r. w sklepie Mediamarkt najwidoczniej odmówiła posłuszeństwa.
Po włączeniu świeci normalnie na niebiesko, a potem przechodzi w kolor biały lecz nie przesyła żadnego obrazu na telewizor(wciąż poszukuje sygnału HDMI). Próbowałem różnych kabli hdmi i różnych telewizorów i wyświetlaczy i dalej nic...
Czy to prawda że gwarancja na PS5 u producenta to 12 miesięcy i jedyne co mogę teraz zrobić to zabrać konsole do mediamarkt i tam ją zareklamować?
Próbowałeś wejść w ten tryb awaryjny konsoli? bodajże trzeba było przetrzymać włącznik przez kilka sekund po uruchomieniu.
spróbuj tego użyć, może jakimś cudem konsola próbuje wysłać obraz którego twój telewizor nie wspiera i się nie dogadują? To tylko strzał ale warto spróbować.
Sama konsola jak przechodzi w kolor biały znaczy że jest sprawna, często odpinasz kabel HDMI? Może uszkodzileś port? Albo może brud się tam nazbierał?
3 "piknięcia" były zapewne dlatego że próbowałem wyłączenia przez odłączenie od prądu
@rafrafaau: Niestety tak. Poza gwarancją Sony masz jeszcze 2 letnią rękojmie sklepu, więc jak ci się skończyła gwarancja to pozostaje ci jedynie ten sposób.