Wpis z mikrobloga

#ps5 #sony #playstation5 #playstation #kiciochpyta #kiciopyta #ps5

Cześć,
moja konsola ps5 CFI-1116A zakupiona w dniu 22.02.2022 r. w sklepie Mediamarkt najwidoczniej odmówiła posłuszeństwa.
Po włączeniu świeci normalnie na niebiesko, a potem przechodzi w kolor biały lecz nie przesyła żadnego obrazu na telewizor(wciąż poszukuje sygnału HDMI). Próbowałem różnych kabli hdmi i różnych telewizorów i wyświetlaczy i dalej nic...

Czy to prawda że gwarancja na PS5 u producenta to 12 miesięcy i jedyne co mogę teraz zrobić to zabrać konsole do mediamarkt i tam ją zareklamować?
  • 13
@rafrafaau 3 pikniecia po włączeniu najprawdopodobniej oznaczają że ostatnio konsola została źle wyłączona.

Próbowałeś wejść w ten tryb awaryjny konsoli? bodajże trzeba było przetrzymać włącznik przez kilka sekund po uruchomieniu.
@Kakaladze: niestety tryb bezpieczny nic nie zmienił. próbowałem różnych kabli HDMI oraz telewizora. Tak naprawdę to w ogole nie odpinam HDMI ale pewnie coś jest z portem. Więc chyba nie pozostaje mi nic innego jak oddać do sklepu, ponieważ 12 miesięcy od SONY minęło i pozostaje 2 lata z mediamarkt.
3 "piknięcia" były zapewne dlatego że próbowałem wyłączenia przez odłączenie od prądu
Czy to prawda że gwarancja na PS5 u producenta to 12 miesięcy


@rafrafaau: Niestety tak. Poza gwarancją Sony masz jeszcze 2 letnią rękojmie sklepu, więc jak ci się skończyła gwarancja to pozostaje ci jedynie ten sposób.