Wpis z mikrobloga

@YEPs: trzeba mieć odpowiednie uprawnienia i pieczęć mechanika wydawaną przez Polski Związek Diagnostyczno-Mechaniczny. Ten związek tak btw to jest to slynne lobby namawiające na wymianę oleju co 10K kilometrów, wbrew zaleceniami producenta aby naciągać ludzi na dodatkowe koszty.
@YEPs: Będziesz wytwórcą odpadów, musisz uzyskać numer BDO i to ewidencjonować. PiS to wprowadził nakładając podatki i opłaty na wszelkiego rodzaju śmieci i odpady. Plus taki że przynajmniej jakoś jest zużyty olej itp kontrolowany
@YEPs jestem żywym przykładem że można :) przez rok pracowałem w serwisie opon gdzie była również mechanika i nie mogli żadnego mechanika znaleźć więc ja wykonywałem naprawy :)
Nie twierdzę że źle to robiłem bo hobbystycznie się znam, ale w tamtym momencie nie miałem nawet 1 dnia przepracowanego jako mechanik ( ͡º ͜ʖ͡º)
@YEPs: Czy będziesz robił na czarno czy legalnie to o ile mi wiadomo to nie trzeba mieć żadnych papierów że potrafisz naprawiać. Kiedyś się śmiałem że przy przeglądach przekładek anglików diagności chcą aby fakturę z firmy robiącej przekładkę i oświadczenie tej firmy że wszystko zostało zrobione zgodnie z prawem.

Tutaj masz listę regulowanych zawodów przez państwo: https://studia.pl/zawody-regulowane-wykaz-uprawnienia/
@YEPs: Swoja droga, zdrowo #!$%@? jest to, że typ który grzebie przy hamulcach I zawieszeniu nie musi mieć na to żadnego papieru xD
Nie twierdzę, że to wiedzą tajemna I skomplikowana.
Jednak będąc uczciwym...to skoro operator gowno ładowarki, radca czy inny elektryk musi mieć uprawnienia, to mechanik też powinien.
Papier I odpowiedzialność powinna być.
Bez tego mamy najbardziej patologiczna I złodziejka branże jaką są mechanicy samochodowi.
Dzień bez kontowania, dniem straconym.