Aktywne Wpisy
Sweet-Jesus +368
Wiecie co to jest? To skład zużytego paliwa jądrowego powstałego przez ponad 20 lat pracy dwóch reaktorów RBMK-1500 w Ignalińskiej Elektrowni Jądrowej. A właściwie jest to 2/3 całości, ale i tak wszystko to zajmuje powierzchnię niedużego marketu.
Każdy z tych pojemników waży aż 90 ton pusty i 118 ton załadowany do pełna (mieszczą do 91 prętów paliwowych pociętych na fragmenty). Mają po 4,5 metra wysokości i składają się głównie z betonu zawierającego
Każdy z tych pojemników waży aż 90 ton pusty i 118 ton załadowany do pełna (mieszczą do 91 prętów paliwowych pociętych na fragmenty). Mają po 4,5 metra wysokości i składają się głównie z betonu zawierającego
PsiPatrolek +403
Mierze się z depresja od 16 lat. Przez ostatnie dwa lata zrobiłem w końcu remont w mieszkaniu,prawko,kwity na wózki i zadbałem o zęby. Od tego roku ograniczyłem dżemki w ciągu dnia a od kilku dni zacząłem nawet biegać...i nie wiem czy to od tego biegania ale zaczynam czuć się dobrze na codzień.
Ogólnie do biegania dorzuciłem jeszcze siłownię tak by cały tydzień zapełnić aktywnością fizyczna i jest mega.
Tak tylko się chwale
Ogólnie do biegania dorzuciłem jeszcze siłownię tak by cały tydzień zapełnić aktywnością fizyczna i jest mega.
Tak tylko się chwale
Czy mógłby ktoś kompleksowo napisać jak wyglądają poszczególne stage?
Wiem, że 1 to aktualizacja oprogramowania, ale jak jest z 2 i 3?
Jakie części trzeba wymienić, aby zwiększyć moc? To są jakieś elementy z wersji S lub RS czy zamienniki?
Mam audi a5 b9, model z 2019, 2.0 tfsi 245 km. Ile przy poszczególnych stage'ach uda się osiągnąć mocy i jakim kosztem?
#audi #a5 #b9 #chiptune #chiptuningaut
jeśli chcesz mieć okolicę 300 koni to soft i wymiana intercoolera najlepiej na markowy zamiennik jak Wagner.
300+ km to: większy intelcooler, wymiana początku wydechu czyli DP, wywalenie trochę ekologi, wymiana dolotu przed turbo (ale chyba niekoniecznie) wymiana turbosprężarki i oczywiście oprogramowanie.
Stage 2 to wymiana oprzyrządowania silnika, np. większy intercooler, inny wydech, downpipe
Stage 3 chyba to już ingerencja w sam silnik, wymiana turbo itp.
Generalnie jak chcesz się bawić w moc w autach grupy VW to polecam na początek rozejrzenie się za większym intercoolerem, bo podobno jest to bolączka tych silników, że intercooler jest zaprojektowany "na styk" i przy większych
sam wydech wolalbym sobie darowac (albo w ostatecznosci wybrac najbardziej podobny do stocka), zmiany pod maska czy podwoziem spoko, ale nie chce ingerowac w zewnetrzne wizualne smaczki
dzwonilem do jednego goscia i mowil ze wersja z 2019 to jedynie stage 1, ze nawet skrzyni nie zmodyfikuje (zgaduje ze nie ma softu na rynku lub on nie ma)
tu gosc niby ma 430 hp i robi 100 w 3.93 s (100-200 w niecale 10 s), co przy tym silniku jest dla mnie #!$%@? dobrym wynikiem
pytanie jak z trwaloscia innych elementow przy takiej mocy no i spalaniem
Z jego opisu:
- Bardziej wydajna rura spustowa bez katalizatora
- Turbina hybrydowa TurboSystems
- Chłodnica międzystopniowa CSF
- Start CSF
Jest taki gość na YT gregor10 - robi dużo aut z grupy VAG, można się z nim skontaktować i podpytać.
- Bardziej wydajna rura spustowa bez katalizatora - to jest downpipe
- Turbina hybrydowa TurboSystems
widzialem tez, ze kivi u jagodowytv i cobcio zajmuja sie tym 2.0 tfsi, moze oni beda bardziej na czasie
nie wiem wlasnie jak po tym 2 i 3 stage, ale po 1 spalanie podobno jest nizsze (zakladajac jazde nie na pelnej)
Co do spalania to może być niższe przy dobrym zestrojeniu, ale nie oszukujmy się, jak ktoś robi program dla wyższej mocy to zazwyczaj z tej mocy chce częściej korzystać i wtedy spalanie niestety leci do góry ( ͡º ͜ʖ͡º)