Wpis z mikrobloga

#audio #caraudio #audiofile

Nie znam się, potrzebuję pomocy.
Muszę wymienić wszystkie głośniki z systemu bose, bo ze starości już niedomagają i wydają dziwne dźwięki.
Na zdjęciu schemat jakie głośniki są montowane oryginalnie.
Moje pytanie, na co zwracać uwagę przy doborze głośników, żeby przede wszystkim nie grały gorzej/ciszej od tych bose?
Drugie pytanie, subwoofer ma głośnik bez magnesu z tyłu, tylko z przodu taki malutki, czy jeśli miejsce pozwala, można montować normalny basowy głośnik z normalnym magnesem?
Pobierz Dimetox - #audio #caraudio #audiofile

Nie znam się, potrzebuję pomocy.
Muszę wymieni...
źródło: temp_file.png5495824461540045718
  • 18
@s---k 4 głośniki charczą,, subwoofer jakby w nim śrubki się o siebie tłukły, te sredniotonowe to już przy cichym słuchaniu charczą na basach, ogólnie padaka już, a radio Pioneer
@s---k:

Bo żeby wszystkie głośniki padły, to trzeba mieć niesamowite szczęście.

Nie trzeba. Zawieszenia się rozpadły ze starości. Po prostu zauważył, jak już wszystkie padły.

@Dimetox

Moje pytanie, na co zwracać uwagę przy doborze głośników, żeby przede wszystkim nie grały gorzej/ciszej od tych bose?

Każde będą grały tak samo/lepiej

subwoofer ma głośnik bez magnesu z tyłu, tylko z przodu taki malutki,

Jak bez magnesu z tyłu?
@Dimetox: btw ten sub i tak niewiele daje.
Lepiej wyglusz drzwi, daj zestaw jakiś 2 drożny w zależności od budżetu i jakiś wzmacniacz do tego. Będzie lepiej niż z tym Bose
@Dimetox:

nie, nie każde będą grały lepiej xd

Niż papierowe Bose? Wątpię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Trochę już ich przerobiłem. I nie wiem co Cię tak bawi, skoro twierdzisz że ten sub ma magnes z przodu głośnika a nie z tyłu
@Dimetox: dziwne, bo chodzi o jakość dźwięku. Przy glosnikach średnio i wysokotonowych lepiej 4 niż 2ohm.
Ale dobra, widzę że Bose wtedy dawało 2 ohm. Po prostu potrzebowali wtedy 2x słabszy wzmacniacz
@PiotrFr @JacquesSpermiage