Wpis z mikrobloga

@Vigo_Von_Homburg_Deutschendorf: Przecież dawno to zdementowali, cracki do denuvo nie usuwają denuvo a jedynie je "oszukują". Więc siłą rzeczy dalej działa i żre proca.

Ale ponad wszystko trzeba pamiętać że Denuvo to gówno i zło, żre proca i obniża wydajność - na co było multum dowodów w postaci gier z których denuvo usunięto/zostały błędnie wydane bez. NATOMIAST podkreślę raz jeszcze: cracki do Denuvo go nie usuwają, więc magicznie nie podniosą wydajności gry.
Nalcor - @VigoVonHomburg_Deutschendorf: Przecież dawno to zdementowali, cracki do den...

źródło: 132442_krak

Pobierz
@razor172: ja mam Ryzena 5 5500 + RX 5600 XT z 6GB VRAM czyli karta graficzna poniżej oficjalnych wymagań minimalnych, a na średnich detalach gra mi działa bardzo dobrze, FPS rzadko spadają poniżej 50. Ani razu nie miałem jakiejś większej ścinki.

Na jakich ustawieniach grasz, że RTX 3070 ci nie domaga?
@razor172: rtx 3060ti i ryzen 5 3600 here i nie mam żadnych ścinek. ale to może być zasługa kilku komend dopisanych do engine.ini (lokalizacja pliku %localappdata%\Hogwarts Legacy\Saved\Config\WindowsNoEditor\), może też spróbuj

[SystemSettings]
r.ShaderPipelineCache.Enabled=1
r.ShaderPipelineCache.LogPSO=0
r.bForceCPUAccessToGPUSkinVerts=True
r.UseVSync=0
r.D3D12.UseAllowTearing=0
r.GTSyncType=1
r.OneFrameThreadLag=1
r.FinishCurrentFrame=0
r.TextureStreaming=1
r.Streaming.PoolSize=3072
r.Streaming.LimitPoolSizeToVRAM=1

[ConsoleVariables]
AllowAsyncRenderThreadUpdates=1
AllowAsyncRenderThreadUpdatesDuringGamethreadUpdates=1
AllowAsyncRenderThreadUpdatesEditor=1
@damienbudzik: na średnich mi działała też super na rx570 ale po ostatnim patchu często pojawia się problem z wczytywaniem tekstur na najniższych nawet (postacie i otoczenie wygląda jak z jakichś starych gier xd). U Ciebie nie było tego błędu ostatnio??