Wpis z mikrobloga

Cena merca mnie nie dziwi, bo to jakiś golas który kosztował ze 150-170k, ale ten avensis bez hybrydy (o ile w ogóle miał) to jest jakieś nieporozumienie xD
@Siateczkasrodplazmatyczna: Jak piszą wyżej nic dziwnego. W dodatku nie dość, że mercedes to diesel to tylko 1.6 w ciężkim samochodzie i 136 km, musi byc bardzo wyżyłowany i po takim przebiegu nie wrózę temu silnikowi długiej kariery. Właściciele samochdów z tymi silnikami to wiedzą stąd je pchają tylko, żeby ktokolwiek to kupił.
@Siateczkasrodplazmatyczna: oprócz tego wszystkiego co już zostało wspomniane ja dodam, że marki premium ultra szybko tracą na wartości ze względu na to ile mogą kosztować ich potencjalne naprawy. 240 tys. km. to już przebieg bliski osiągnięcia limitu założeń projektowych, więc niebawem mogą zacząć wychodzić jakieś kwiatki.
240 tys. km. to już przebieg bliski osiągnięcia limitu założeń projektowych


@majk_emigrant: o #!$%@? ale bzdury xD 240k to limit ale chyba dla szrotu zwiezionego z niemiec ze skreconym licznikiem z 600k. na 189k #pdk bo przeciez 10 letnie diesle tyle maja, nie ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wymiana DPF, dwumasy, serwis wtryskow a nie limit założeń projektowych.


@pankalmar: wymiana DPF, dwumasy czy serwis wtrysków właśnie wskazują na to, że samochód dobrnął do momentu w którym producent zakładał koniec jego eksploatacji. Tych elementów nie znajdziesz w przewidywanych działaniach serwisowych żadnego samochodu. To, że ludzie je wymieniają i robią po pół miliona km. jest zupełnie odrębną sprawą.

w/w naprawy w tym mercedesie będą kosztować krocie i to powoduje, że jego