Wpis z mikrobloga

Odświeżam sobie #wiedzmin3 i widzę jak dużo #cyberpunk2077 czerpie jego mechaniki. Ulepszenia, stroje i ich modyfikacje, bronie, minimapa (i jej nawikacja), przekoksowane straże, "AI" NPC'ów, opcje dialogowe. Jest tego masa.

Więc nie zdziwię się jak przyszły dodatek doda rozwój postaci podobny do tego co dodawały dodatki HoS i B&W, czyli:
* Arcy riperdocka, który będzie umiał dodawać sloty do ubrań
* "Upgrade" które zajmą 3 sloty, w broniach / kurtce, ale dadzą jakieś nowe zdolności, typu: dłuższy zasięg katany, większy buff z jedzenia, ale za to będzie smakowało wszystko jak pierogi.
* Adrenalina: Tego zabrakło w podstawce, ale jest to coś możliwego do dodania
* Cyberpsychoza (zamiast zatrucia): Gdzie V będzie w miarę odczłowieczanie się powiększał ten pasek, a po przekroczeniu jego bezpiecznej granicy wpadnie w Cyberpsychozę - gdzie będzie przekokszonym draniem i w stylu Ghost Strance w Ghost of Tshushima ( https://www.youtube.com/watch?v=OP_fqYz-a4M&t=168s ) będzie w stanie wszystkich wziąć na jeden strzał (być może to będzie ograniczone do walki wręcz + katana) - tylko, że tutaj miałoby to sens, że po wykończeniu tego, V będzie słaby i na granicy zgonu, więc będzie musiał się szprycować aby wrócić do normalnej postaci
* Override (Mutageny): Dodatkowe moduły potęgujące różne klasy zdolności i dające nowe główne zdolności.

Ogólnie - jakoś nie spodziewam się, że to co dojdzie w dodatku będzie jakoś bardziej odbiegało od tego co już widzieliśmy w Wieśku, tylko będzie zaadaptowane do CP77.
źródło: 3643663-witch%20site
  • 2
@trzeci: tak jak ogralem na premiere grę prawie całą, to teraz zainstalowałem drugi raz i usunąłem po paru godzinach. Gra wydaje się jakaś brzydka, zepsuta. Wszystko jakieś takie po taniości xd