Wpis z mikrobloga

Kupiłem w neonecie w październiku zestaw ps5 + dodatkowy pad. W jednym padzie jakoś tak dwa miesiące temu zaczął szwankować lewy analog, zamieniłem pada i grałem cały czas tym drugim. Teraz w tym drugim analog świruje. Tutaj moje pytanie: Reklamować go w neonecie czy zgłaszać się bezpośrednio do sony ? Jak do sony to jak wygląda procedura reklamacji ? bo za bardzo nie potrafię znaleść informacji, tylko tyle że trzeba dzwonić na infolinię. Miał ktoś już do czynienia z reklamacją dualsens'a ?

#sony #ps5 #neonet
  • 5
@luk_shaw_drug_om: Skorzystaj z prawa rękojmi u sprzedawcy, które trwa dwa lata od daty zakupu. Sony daje rok gwarancji na swoje rzeczy. Ale wysyłając im pada do naprawy najpewniej dostaniesz inny, już naprawiony pad. Dzięki czemu skraca się czas oczekiwania na samą naprawę, ale przez to, że Sony wymieni Ci pada na innego to sprzedawca zostanie zwolniony z rękojmi tego pada, bo nie będzie to towar, który Ci sprzedał, więc nie ponosi
@luk_shaw_drug_om: korzystałem z rękojmi w neonecie. Z racji że kupiłem pada online to nie mogłem go zostawić w sklepie. Obsługa door2door bez zarzutu. W przeciagu tygodnia od odebrania pada przez kuriera dostałem kilka smsów ze statusem reklamacji, do momentu aż kontroler trafił do serwisu. Później przez równo miesiąc cisza, aż kontroler wrócił naprawiony. Całość trawała 6 tygodni