Wpis z mikrobloga

Mirki, jest jakiś magiczny sposób na redukcję tłuszczu z brzucha?
Jeżdżę sporo na szosie, już od 4 lat. Obecnie lecę planem treningowym 4 dni w tygodniu. Dietę mam całkiem w porządku - mało śmieciowego jedzenia i słodyczy. Kalorycznie pokrywam dzienie zapotrzebowanie. Ważę 70kg przy 180cm wzrostu, tłuszczu pod skórą na rękach, nogach, klatce to prawie nie mam, ale na brzuchu wciąż się utrzymuje.. Nie jest to może poziom "skinny fat", ale sześciopaka to za specjalnie nie widać. Nie przeszkadza mi to jakos szczególnie, bardziej zastanawia.
Kwestie hormonalne odpadają, akurat w zeszłym tyg. robiłem badania i wszystko tip top.
#dieta #dietetyka #szosa #kolarstwo #rower
  • 34
@majeranek: 70kg przy 180cm to optimum, jak chcesz więcej to musisz się głodzić albo sterdy np teścia, tylko potem fjut ci przestanie działać
Zacznij biegać albo siłka, rower jest kiepski żeby spalić tluszcz
@majeranek: zadałem kiedyś takie samo pytanie na wykopie i dostałem taką odpwiedź: FBW. Ja przy tym samym wzroście miałem wtedy 68 h i nadal brzuch. Także trzeba ćwiczyć więcej i więcej partii ciała i to spalać. Mnie się nie udało :-)
@majeranek: Jeżeli nie jesteś kulturystą to masz niedowagę. To może wpływać na ... kuźwa nie jestem ekspertem. Idź do dietetyka jak chcesz być 100% sprawny, nie mieć tłuszczu tam gdzie nie chcesz mieć, fit itd. ( ͡° ͜ʖ ͡° )*:
@majeranek a jaki masz % tkanki tłuszczowej? ile ćwiczysz brzuch w tygodniu? może to nie tłuszcz a ujowe mięśnie.
Nie znając ile masz teraz % tłuszczu to i tak w ciemno można zaproponować żeby jeden dzień roweru zmienić na siłownię.
w deficyt nie chce wchodzić, bo potem brakuje energii na trening.