Aktywne Wpisy

Francesco123 +897
#!$%@? czasem juz #!$%@? jak stary boomer ale jak widze młode laski kolo 20 lat i ich beznadziejny styl ubierania to ja jebix xD dobrze ze jak ja bylem mlodym napalonym #!$%@? co myslal tylko o ruchaniu w czasie dojrzewania i byl rok kolo 2012 to byla moda na obcisłe rurki i laski w galerii mialy takie opiete na dupskach te spodnie co ledwo wkladaly. Teraz nastoletnie oskariusze moga sobie spojrzec na

dobry_chlopak +136
Jeżdżę sporo na szosie, już od 4 lat. Obecnie lecę planem treningowym 4 dni w tygodniu. Dietę mam całkiem w porządku - mało śmieciowego jedzenia i słodyczy. Kalorycznie pokrywam dzienie zapotrzebowanie. Ważę 70kg przy 180cm wzrostu, tłuszczu pod skórą na rękach, nogach, klatce to prawie nie mam, ale na brzuchu wciąż się utrzymuje.. Nie jest to może poziom "skinny fat", ale sześciopaka to za specjalnie nie widać. Nie przeszkadza mi to jakos szczególnie, bardziej zastanawia.
Kwestie hormonalne odpadają, akurat w zeszłym tyg. robiłem badania i wszystko tip top.
#dieta #dietetyka #szosa #kolarstwo #rower
Zacznij biegać albo siłka, rower jest kiepski żeby spalić tluszcz
@majeranek: jest. Nazywa się deficyt kaloryczny.
Coś chyba nie tak z metabolizmem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czyli tak jak myślałem, bez zrzucenia wagi nie ma szans. To olać to, w deficyt nie chce wchodzić, bo potem brakuje energii na trening.
Nie znając ile masz teraz % tłuszczu to i tak w ciemno można zaproponować żeby jeden dzień roweru zmienić na siłownię.
@majeranek: Zacznij się odżywiać prawidłowo okołotreningowo to nie będziesz miał problemów z treningami. +/- Twoje BMR wynosi ok. 1600kcal, dodaj do tego kJ przepracowane na treningu, dodaj do tego 10% kaloryczności dobowej diety, dodaj do tego kcal z NEAT i od rachunku odejmij sobie 500kcal dziennie. Dostarczaj węglowodany głównie przed i w trakcie jazdy, reszte rozłóż jak chcesz. Gwarantuje Ci,
@dean_corso: dżizas, co ja przeczytałem