Wpis z mikrobloga

@zielonkagdansk: Widzę że walczysz z tym samym problemem co ja xD z chęcią bym ci pomógł, ale już nie pamiętam dokładnie co zrobiłem. Wydaję mi się że wymusiłem pobranie aktualizacji przez wifi w zegarku, co miało być niemożliwe. W fabrycznej wersji oprogramowania jest jakiś bug, każde następnie aktualizacje instalują się prawidłowo.
@zielonkagdansk: @litowo-polimerowy

Sprawdź, czy masz wystarczającą ilość miejsca na zegarku, aby zainstalować aktualizację. Spróbuj usunąć niepotrzebne pliki lub aplikacje, aby zwolnić miejsce.

Sprawdź, czy zegarek jest wystarczająco naładowany, gdy przeprowadzasz aktualizację. Niski poziom naładowania baterii może powodować problemy podczas aktualizacji.

Spróbuj zresetować zegarek. Możliwe, że wystąpił jakiś błąd w systemie, który uniemożliwia aktualizację. Aby zresetować zegarek, naciśnij i przytrzymaj przycisk Home na zegarku, aż pojawi się menu. Następnie wybierz opcję "Ustawienia"
@Twoja_tata: Nie wiem czy wyraziłem się jasno ale mi metodą prób i błędów udało się to naprawić. Nie pamiętam tylko jak.
To nie ja mam problem tylko @zielonkagdansk więc nie rozumiem dlaczego mnie wołasz?
Co do twoich porad:

1) jak może zabraknąć miejsca na dopiero co odpakowanym i skonfigurowanym urządzeniu?

2) Testowałem rownież po pełnym naładowaniu baterii i bez zmian.

3) Resetowałem zegarek do ustawień fabrycznych 3 razy bez żadnych rezultatów.
@litowo-polimerowy: Co do aplikacji Galaxy Wearable, rzeczywiście, nie ma oficjalnej wersji dla komputera. Jednakże, istnieją programy trzecie, takie jak emulatory Androida, które pozwalają uruchamiać aplikacje mobilne na komputerze.