Wpis z mikrobloga

@Dwudziestydrugi: po 15 nerfach w patchach :P

@Mega_Smieszek: teraz jest o niebo lepiej, ale przy premierze to byl bos ktory faktycznie potrafil zezlomowac 1 ciosem bardzo trudnym do unikniecia do tego stopnia ze wielu graczy ktorzy przeciez przeszli juz 90% gry pisali rzeczy w stylu "przeszedlem za 50 razem tylko dlatego ze nie uzyla swojego super ciosu". Po dodatniu paru mechanik ktore sa malo "fair" w kontekscie mechanik calej gry
@3mortis: Ten jej cios Waterfowl Dance zawsze można było uniknąć od samego początku gry. Problem polega na tym, że na blisko okienko do zrobienia uniku jest bardzo małe i trzeba wykonać rolla bardzo precyzyjnie. Na odległość nie ma tego problemu bo jej pierwszy atak można uniknąć po prostu biegnąc od niej.

Kolejna sprawa to aby uniknąć jej ataku to najlepiej wyłączyć zablokowanie kamery na niej. Ludzie bardzo często ignorują fakt, ze
@temp01_01: ja nie mowilem ze sie nie da tego ataku uniknac albo ze nie da jej pokonac wiec nie wiem skad ten wyklad, po prostu uwazam ja za slabo przemyslana z punktu widzenia reszty mechanik i innych bosow w grze

fakt ze jako jedna z nielicznych moze ignorowac pewne animacje, leczy sie nie zajadac obrazen wbrew opisowi jej runy, ma dziwnie rozwiazane staggery, posture, moze przerywac decyzje w trakcie itp tworcy
@3mortis: Mówisz chamskich decyzji, ale z drugiej strony twórcy gry zrobili bosa, który podatny jest na krwawienie i mróz, którego można łatwo wytrącić z równowagi i (dla ambitnych) sparować dużo jej ataków.

Co do tego jej samoleczenie to nigdy tego nie miałem w singlu, ale grając w co-opie zdarza się to. Czytałem że dzieje się tak przez opóźnieniach z serwerem innych graczy.

Walki z bosami w co-opie potrafią być bardzo dziwne