Wpis z mikrobloga

Mirki z #komputery mam problem z płytą główną z którą się już bujam 2 miesiące.
Płyta główna jest od ASUS a konkretnie ASUS PRIME Z690-P D4.
Przy montażu komputera napotkałem problem z procesorem. Po włączeniu komputera miałem czarny ekran.
Po głębszej analizie stwierdziłem, że jest to wina procesora. Zamówiłem dokładnie taką samą płytę główną z tego samego sklepu.
Po demontażu wadliwego modelu zobaczyłem podniesiony pin, jeden ze środkowych.
Płyta wysłana na gwarancję. Po miesiącu dostaję odpowiedź, że sam uszkodziłem płytę.
Logicznie rzecz biorąc, co bym musiał zrobić żeby podnieść pin który pochylony?
W tym momencie sprawa trafiła do rzecznika praw konsumenta.
Czy jest coś jeszcze co mogę zrobić aby sprawę ponaglić? Nie ukrywam, że mam zamrożone 800+ złotych...
Dodam, że płyta przyszła strasznie krzywa, nie wiem czy to jest standard teraz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 1