Aktywne Wpisy
wojstenik +143
Jak ludzie #!$%@? podróżują? Jak ktoś jest w stanie np. z #!$%@? w Polsce C polecieć do Barcelony i wiedzieć gdzie on ma iść zwiedzać? Oni to na google maps sprawdzają gdzie będą chodzić w ciągu dnia?? Jakiegoś przewodnika mają? Jak sprawdzam te fotki ludzi na fb z jakiegoś Rzymu na przykład oni tak losowo chodzą po mieście??? przez 12h? ale to trzeba mieć dynaminy w chvj na takie coś
#przegryw
#przegryw
Nie wiem czy na zdjęciu to tak będzie widać, ale u góry mniej więcej moja standardowe ułożenie, brak podparcia na zewnątrz. Na dole podparcie jest, ale muszę się bardziej pochylić i nie jest to dla mnie wygodne.
Dobrze kombinuję? Na co patrzeć przy wyborze kierownicy? Takie by były dobre?
https://biostern.abstore.pl/kierownice-kierownica-execute-720mm-31-8mm-5mm,c67,p5515,pl.html
https://www.decathlon.pl/p/kierownica-pro-lt-flat-720-mm/_/R-p-X8672455?mc=8672455
https://www.decathlon.pl/p/mp/force/kierownica-gieta-force-basic-h6-4-31-8mm-740mm-alu/_/R-p-8dee9145-36a3-45c2-8ac8-57a812b6acc5?mc=8dee9145-36a3-45c2-8ac8-57a812b6acc5_c1&c=Czarny
#rower #rowery #mtb #bikefitting
Jak na moje okolice 640 jest w miare spoko.
Kierownice MTB przecież nawet maja nadrukowane podziałki do skracania.
mocno wygięte do tyłu kierownice też sa spoko (nawet bardzo) ale nie jestem przekonany że to jest najlepsza opcja akurat do MTB.
ale narzekasz na wygodę. Po drugie wpływ kierownicy na prowadzenie roweru jest powiedzmy dość subiektywny. To nie jest wyprzedzenie widelca, to nie jest kąt główki czy offset. Kierownica nie wpływa na geometrie, na trakcje w sposób bezpośredni - ona wpływa na wygodę i pozycje i dopiero za pośrednictwem tych czynników wpływa na prowadzenie.
https://biostern.abstore.pl/chwyty-i-owijki-chwyty-ergon-grip-ga3-small-czarne,c64,p5550,pl.html
Co prawda nie mam mtb, ale na moim rowerze z płaską kierownicą są mega wygodne.
@bibsz No szeroka kierownica przy krótkim mostku ułatwia skręcanie, rower jest bardziej responsywny
@pstrokatasroka Co prawda nie mam takich ergonów, ale w crossie używałem innych chwytów ergonomicznych i też nie były do końca wygodne. Poza tym nie wiem czy przejście z gripów ESI byłoby postępem :D
@guru8:
zależy co przez to rozumiesz - trzeba wykonać większy ruch rękami by osiągnąć taki sam stopień wychylenia koła.
Jest większa dźwignia wiec skręca się łatwiej (w sensie mniejszej siły) ale trwa to dłużej.
Przesuń sobie gripy (masz je przecież na obejmach) i klamki bliżej środka i zobacz.
Szerokość kierownicy to nie jest wartość sztywna i niezmienna - ustawiasz
@guru8: a nie próbowałeś unieść lekko końcówek kierownicy przez delikatny jej obrót w osi, u mnie to pomogło.
no gdzie ESI na obejmach