Wpis z mikrobloga

@Ranger: a co jest nie tak z Millennium? Konto tam mam otwarte chyba od dwóch lat lub więcej, a od pół roku też mam u nich kredyt hipoteczny. Na razie zastrzeżeń nie mam. A kiedy są problematyczni?
a co jest nie tak z Millennium?


@mklaudia: jeśli nie masz porównania z innymi bankami, to może się wydawać ok...

1. nie da się łatwo i szybko powtórzyć przelewu do osoby, której wysłało się hajs kiedyś (do regularnych płatności rachunków trzeba dodać ręcznie każdego odbiorcę, żeby dało się go szybko wybrać)
2. płatności kartą online kończą się czasami tak, że bank potwierdza, że płatność się udała, sklep twierdzi, że nie, a
2. płatności kartą online kończą się czasami tak, że bank potwierdza, że płatność się udała, sklep twierdzi, że nie, a jak zadzwonisz na infolinię, to powiedzą, że jest ta płatność zablokowana na koncie (mimo, że nie widzisz jej w historii konta, ani w blokadach) i trzeba czekać około tygodnia na pobranie tego hajsu lub jego anulowanie XD


@Ranger: akurat to sie moze stac w kazdym banku. sklep moze twierdzic ze platnosc
@rtg_: problem w tym, że tej blokady nie widać na koncie - dlatego zrobiłem tę płatność drugi raz i dopiero wtedy zadzwoniłem na infolinię dowiedzieć się, że na ekranie operatora te płatności są widoczne