Wpis z mikrobloga

#iwonawieczorek @Heer88 Niektórzy zapamiętują z drobnymi szczegółami. Ja np. mam słabą pamięć do twarzy, ale jakbym widział kogoś że idzie boso po deptaku, gdzie ktoś mógł napluć, albo mogło być szkło zbite itp., to na pewno bym zapamiętał w którą stronę poszła itp. A jak dobrze się orientuje, to w okolicy ostatniej kamery nikt zbytnio jej nie pamiętał, jak dobrze kojarzę(oprócz ekipy sprzątającej, gdzie zeznania były rozbieżne). Może zmęczyło ją chodzenie po deptaku i poszła plażą(nie znam się nie jestem fanem chodzenia boso). Na jej miejscu, to bym poszedł boso plażą, a konkretnie przy samej wodzie(najwygodniej moim zdaniem). Może skręciła tam i wtedy się coś stało. Wtedy jedyne opcje jakie widzę, to że ktoś wrzucił jej ciało do morza(to by chyba ta osoba musiała popłynąć z tym ciałem albo wyrzucić na molo w Brzeźnie) albo schować na wydmach i w nocy przenieść ew. od razu zabrać(trudna sprawa bez auta, a tam wjazd ma tylko policja, straż miejska, jakieś firmy sprzątające itp. - chyba że na dziko ktoś wjechał). Hmmm może jest jakaś historia prądów morskich. Jakby zwłoki do ruskich trafiły przez wodę, to pewnie by było NN, to jak było w jakimś artykule.
  • 31
Może skręciła tam i wtedy się coś stało. Wtedy jedyne opcje jakie widzę, to że ktoś wrzucił jej ciało do morza(to by chyba ta osoba musiała popłynąć z tym ciałem albo wyrzucić na molo w Brzeźnie)


@zielonka_mediamilczo: bardzo trudna opcja z tym popłynięciem, bo zaraz po zgonie ciało tonie a jak zaczną się procesy gnilne to wypływa. Kogoś na molo w brzeźnie z ciałem też ktoś by zauważył, tam się kręciło