Wpis z mikrobloga

W moim przypadku nie ma żadnej różnicy. Co ciekawe z wyłączonym dlss fpsy mam praktycznie takie same, jedynie zużycie karty wzrasta z 60% na 90% ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ewidentnie coś jest z tą grą #!$%@?.

@Drmscape2: Akurat DLSS jest zajebisty. Nie dość że gra z włączonym wygląda lepiej, to w dodatku jest więcej fps. Problem polega na tym że w tej grze jest jakoś #!$%@? zaimplementowany
@bachuxd: #!$%@? sharpeningiem =/= wygląda lepiej ale co kto lubi, bloomy, blury, #!$%@? rozwadniające obraz, żeby go potem wyostrzyć, bla bla...
Sam mam rtx ale jak nie muszę to dlss nie wlączam chyba, że w 4k na ultra jakość bo wtedy rzeczywiście go nie widzę a fpsy idą w górę.
Akurat DLSS jest zajebisty. Nie dość że gra z włączonym wygląda lepiej


@bachuxd: jak miałoby on sprawiać, że gra wygląda lepiej niż bez? w najlepszym razie będzie wyglądało równie dobrze gdy jest poprawnie zaimplementowany działając szybciej
jak miałoby on sprawiać, że gra wygląda lepiej niż bez? w najlepszym razie będzie wyglądało równie dobrze gdy jest poprawnie zaimplementowany działając szybciej


@witajswiecie: dlss może uwypuklić co niektóre szczegóły, i jeszcze za darmo ma się anti-aliasing. Stąd opinie że gra z dlss wygląda lepiej niż natywna. Co wg. mnie bardziej świadczy o tym że developer mógł po prostu wrzucić lepsze tekstury ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Taki
@bachuxd: aha, mam na necie szukać jakich śmiesznych wycinków screenów zamiast grę włączyć u siebie na 55 calowym oledzie i porównać różne ustawienia. Grałem, widziałem, nic nie zastąpi ostrych tekstur w 4k na odpowiednio niedużym ekranie w 120hz, do tego wyłączam blur, DoF, AA i obraz jest zajebiście ostry a jednocześnie nawet w bezruchu prawie nie widać schodków bo piksele są na tyle małe więc nie trzeba żadnych tricków robić, żeby
A już nawet nie chcę mi się tego tłumaczyć, bo to jest po prostu fakt, a nie opinia. Jest na necie masa opinii, testów, screenów, filmów, które to potwierdzają.


@bachuxd: @mesje_labul no nie wiem, z praktyki odpalania tego ustawienia zawsze głównym bajerem graficznym jaki dodawał on to mniejsze lub większe artefakty, szczególnie w scenach z bardziej dynamicznym oświetleniem

a efekt podostrzania obrazu w postprocesie jest raczej czymś od czego męczą się