Wpis z mikrobloga

Dobra Mirki, możecie mi wyjaśnić fenomen #eldenring ? Uwielbiam całą serię #darksouls #bloodborne i tutaj mam wrażenie jakby to były jakieś popłuczyny tych gier. Najgorszy design bossów, totalnie mniej angażujący rozkład tutejszych ognisk, open world na początku niesamowicie klimatyczny, ale potem już wszystkie podziemia i jaskinie są tylko wariacją poprzednich (już w Bloodborne te losowo generowane podziemia były ciekawszą odskocznią). Grafika na widoczkach robi wrażenie, ale w detalu to poziom bez mała xboxa360. Byłem turbo zajarany, a teraz jestem tą produkcją zwyczajnie sfrustrowany, i to nie w taki sposób w jaki byłem śmierciami w poprzednich grach studia. No i te gówniane smoki...
#gry
  • 5
@plasq
Masz rację elden ring to nie ma ducha dark soulsów oczywiście w pewnym sensie. Lepiej jak by zrobili Dar souls 4. Ta gra mnie mega zmęczyła i ostatecznie nawet nie zabiłem ostatniego bossa. Do tego ten recykling wrogów i za dużo bezsensownego podróżowania. Dark souls nie może być sand boxem. No i nie ma w ogóle sensu gdy na kolejnych NG+ bo to jest za długie
@plasq: gra konsolowa, jakbys gral w gry konsole to bys zrozumial, ze jak dostaniesz minimum wieksza resposnywnosc (ktora dla gracza PCtowego i tak jest zenujaco slaba) to sie tacy gracze posikaja xD
@Niezgodny w to nie wątpię, bo jednak te Japończyki + Martin umią w to, ale całe mnóstwo rzeczy meh... Tak sobie gram i co rusz widzę elementy, które można, a nawet trzeba było zrobić lepiej.
@plasq: Szczerze mi też gra na początku nie przypadła do gustu, ale im dalej w las tym więcej możliwości w kwestiach mechaniki. Najpierw zapoznałem się z całym lore i fabułą na YT (kanał Balmora House, polecam, bo gość super wyjaśnia), a dopiero potem zrobiłem gameplay.