Aktywne Wpisy
poorepsilon +5
Powinnam wziąć się za te badania profilaktyczne, bo zdechnę wcześniej niż zamierzone. A co najgorsze, będzie wstyd, że z zaniedbania.
6aesthetic9 +1
Czy żeby pisać wiersze trzeba byc mondrym?
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Możecie polecić jakiś olej syntetyczny do 2t gdzie nie przepłaca się za markę? najlepiej jakby był w bankach 5l, żeby można było zrobić zapas i zaoszczędzić kilka złotych. Jeździłem wcześniej na valvoline 2t, castrolach a i zjeździłem kilka tłoków na Orlenie półsyntetycznym i nigdy nie zauważyłem jakiejś różnicy w zużyciu tłoków, ale dla spokoju nie chce kusić losu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Koledzy przy podobnych jednostkach stosuja 710. A fanatycy iPhona samuraj czy coś takiego. Sthilowski też jest dobry.
Ale wróćmy do motyla 510.
Jeździłem prędzej na Orlenie czerwonym zatarłem 2 tłoki. Od kiedy jeźdżę na motul i stosuje luz montażowy tłok cylinder 0,05mm nie ma problemu.
A ja zawsze jeżdżę vmax po za terenem zabudowanym.
Cena za 510 jest rewelacyjna, ale mam dość nowy sprzęt i nie wiem czy nie dołożyć do 710.
ciekawe jak faktycznie różnica, w zużyciu między tymi olejami. strzelam, że jedynie przy syntetyki jest mniej nagaru.
jezdzilem połowę życia na 2t, na Orlenowskim zrobiłem 30 tys km, ale nie były
Jeśli mocno amatorsko jeździsz po lesie i po torze to szczeże nie ma sensu kupowanie lepszych olei niż motyl 510/710 różnica pomiędzy nimi polega na tym że 710 przy takim samym traktowaniu zostawi mniej nagaru.
Tylko pamiętaj że po szlifie albo jak chcesz ostro jeździć w upały a silnik ma niewiele przejechane to lek
@Reynald: istnieje mnóstwo olei ale motula 510 przetestowałem i przepalilem CHyba już 30 L.
Więc do twojej jazdy powinien być w pełni ok.