Jak tu nie kochać Francuskich samochodów. Jak się zepsuje, bo ma focha, to sam się naprawi jak mu foch minie.
Tydzień temu padł mi elektryczny ręczny. Żółty kluczyk i informacja żeby sprawdzić ręczny. Brak zasilania na dźwigni. Bezpieczniki OK. Dzisiaj czerwony kluczyk, napis stop, informacja, że ręczny niesprawny. Zasilanie na przycisk wróciło xD Zgasiłem, odpaliłem, błędu nie ma, ręczny sprawny.
@Zielony34: mialem megane 2, przez pewien czas nie moglem go zapalić bez karty w slocie potem jednak wrocilo do normy i zapalała ale jak chciałem zgasić przyciskiem to nie chciała sie zgasić, musiałem dusić z jedynki xD, co innego przuoomiam sobie ze nie chciał działać keyless i centralka a za jakiś czas sie zamykala ale za chwilę sie otwierala sama albo szyby, silnik czasem sobie zgasl od tak stojąc w korku
@BialyRosjanin: Wiesz co, nie mam żadnych problemów, a przelatałem ponad 100 tysięcy i auto jest traktowane bardzo brutalnie. Stoi pod blokiem cały rok i ogólnie lekkiego życia nie ma. Taki problem jak teraz jest pierwszy i na 90% jest to jakiś zaśniedziały styk. Ogólnie, to, czym sypią drogi przez ostatnie 2-3 zimy to jakaś katastrofa i ta chemia potrafi przeżreć wszystko.
Tydzień temu padł mi elektryczny ręczny. Żółty kluczyk i informacja żeby sprawdzić ręczny. Brak zasilania na dźwigni. Bezpieczniki OK.
Dzisiaj czerwony kluczyk, napis stop, informacja, że ręczny niesprawny. Zasilanie na przycisk wróciło xD
Zgasiłem, odpaliłem, błędu nie ma, ręczny sprawny.
Pokrzyczy, pojęczy i za tydzień po rewolucji.
#renault
@BialyRosjanin: Wiesz co, nie mam żadnych problemów, a przelatałem ponad 100 tysięcy i auto jest traktowane bardzo brutalnie. Stoi pod blokiem cały rok i ogólnie lekkiego życia nie ma. Taki problem jak teraz jest pierwszy i na 90% jest to jakiś zaśniedziały styk. Ogólnie, to, czym sypią drogi przez ostatnie 2-3 zimy to jakaś katastrofa i ta chemia potrafi przeżreć wszystko.
@cr6d Podziwiam, ja bym po