Wpis z mikrobloga

@Kick_Ass: Coś tam chwilę jeździłem na 502c (brat ma), taki o spokojny silniczek, pewnie jakieś ~70 koni zamiast tych 47 (czy ile tam jest na A2) by było bardziej odpowiednie ale nie jeździ się źle. Siedziałem też kiedyś na tym trailu 800 to faktycznie wysoki i nawet nie sprawiał wrażenia jakby miał się zaraz rozpaść (w odróżnieniu od jakiegoś zontesa 310 co sprawiał wrażenie jakby był w całości odlany z najtańszego
@PiotrFr: widze, ze cię dalej piecze. dobrze ( ͡º ͜ʖ͡º) a tego nieznaczącego tysiaka różnicy przelej w takim razie na jakieś schronisko dla zwierząt i wklej screena, albo po prostu schowaj się do jamy.
@Steven_Hyde:

to jest dokładnie TEN motocykl "geniuszu". rocznik 21, cena 24k. a teraz skończ ujadac i wracaj do jamki.

I pewnie jak był go oglądać w salonie, to nie mogli mu opuścić 1k jeśli był zainteresowany. Przecież wszystko się kupuje w cenie z ogłoszenia xD

Rada na przyszłość. Można negocjować, spróbuj kiedyś
@mpetrumnigrum

mnie moc do szczęścia nie jest potrzebna zupełnie. :) myślałem że już to ustaliliśmy


@Kick_Ass: nie pamiętam każdej rozmowy z wykopu.
Sam na co dzień jeżdżę tuningowym motorowerem a w terenie takim motocyklem co się na a2 mieści.
Ale jak ktoś by mi dał jakąś 500 seryjna na a2 na asfalt to bym się zanudził na śmierć.
Bo w motocyklach szczególnie szosowych szukam emocji a takie dają tylko silniki bardzo
Jeśli to 2t i minimum 125 to się nie zmieści na A2 ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@PiotrFr: KAŻDE 2T 125 cross/hard enduro się zmieści na a2 bo żaden nie osiągnie 48KM. Żaden.
Zresztą nie mają homologacji. A moje to soft enduro o pojemności 650.
@mpetrumnigrum:

KAŻDE 2T 125 cross/hard enduro się zmieści na a2 bo żaden nie osiągnie 48KM.

Nie musi. A i tak się nie zalapie. Zapomniałeś o kryterium wagi 0.2kw/kg. Jeśli waży 100kg to limit wynosi 27KM.

Dlatego np Duke 390 ma 44KM i dodali mu 10kg bo się nie łapał