Wpis z mikrobloga

@yaroszek: zawsze są problemy w montażem, dopasowanie jest słabe, oraz po 2 latach świecą słabiej niż zwykła żarnikowa. w dodatku oślepia bo świeci wszędzie. łatwo stracić dr.
Jak masz dzienne to po co myślisz o czymś takim. Poza tym led sam w sobie ma sterownik i nie będą się świecić wcale u Ciebie z opcją dziennych.
@modzelem: lampy są ok. Pytam trochę z nudów kupiłbym sobie jakieś gówno do testów. Ale raczej myślałem o osram które przynajmniej w de mają homologacja na moje auto.
@yaroszek
Możesz spróbować renomowanych producentów. W moich chińczykach za $120 wypaliły się diody, na szczęście to firma płaciła. Wszystkie mają z tyłu odprowadzacze ciepła i zależy czy jest na nie miejsce. Drugi problem to w czasie marznącego deszczu i śniegu, trzeba stawać i oczyścić światła. Przy normalnych żarówkach ten problem nie występuje. Całe ciepło idzie na odbłyśnik i klosz.
@yaroszek
Jeszcze jedna rzecz, nie wiem czym jeździsz, ale odbłyśniki w projektorach się zużywają i tego z zewnątrz nie widać. Ja po eksperymencie z LEDami wymieniłem całe reflektory. Różnica była bardzo duża, reflektory miały tylko siedem lat. Jak są drogie, to możesz poszukać na YT wymianę samych projektorów.
@Szkodnik1: @modzelem @r5678 Ogólnie cały temat znam, plusy minusy montowania LEDów prawne i mechaniczne. Chodziło mi o samo światło, czy widać dużą różnicę między tymi retroledami a jakimiś żarówkami premium typu nightbreaker. jakbym montował to tylko osramy HL, bo chociaż są przebadane i wiem, że pasują. Ale dzięki za wpisy i fajną dyskusję.