Wpis z mikrobloga

Mirki, Mirabelki... mam taki nietypowy problem

TL;DR


16 grudnia zamówiłem perfumy Versace Eros Flame w sklepie izapachy, wysyłka do paczkomatu. Tego samego dnia perfumy zostały wysłane, następnego dnia w aplikacji inpostu miałem info, że paczka została wydana do dostarczenia. Do 20 grudnia niestety cisza, paczka nie trafiła do paczkomatu. Tego dnia dostałem sms od kuriera inpost z pytaniem czy odebrałem paczkę. Zgodnie z prawdą odpisałem, że nie bo nie dotarła do paczkomatu. W następnej wiadomości poprosili mnie o napisanie co było w paczce, bo mają na sortowni jakąś przesyłkę w której odlepiła się etykietka. Po tym jak odpisałem była już cisza. W międzyczasie zadzwoniłem jeszcze na infolinie, mieli to zweryfikować. 22 grudnia dostałem maila, że paczka zaginęła i żebym zgłosił reklamacje przez oficjalny formularz. Reklamacja zgłoszona, mieli 30 dni na rozpatrzenie. Teraz 17 stycznia dostałem kolejną wiadomość, że potrzebują oświadczenia sklepu. Niestety nie da się skontaktować z izapachy, dzwonie do nich codziennie, wysyłam wiadomości i nic. Zaraz minie termin w którym miałem dostarczyć oświadczenie do inpostu i kasa przepadnie. Co mogę zrobić w takim przypadku, da się to gdzieś zgłosić?

#inpost #perfumy #kiciochpyta
Pobierz pasza87 - Mirki, Mirabelki... mam taki nietypowy problem

TL;DR 
SPOILER

16 grudnia ...
źródło: inpost
  • 5
Przede wszystkim to chyba sklep powinien zajmować się tą sprawą. Do momentu odebrania przez Ciebie paczki to oni odpowiadają za jej dostarczenie i to oni powinni to rozwiązać z kurierem. Ty powinieneś złożyć reklamację do sklepu z informacją, że nie dostałeś paczki i oni powinni ciągnąć ten temat i w razie problemów z znalezieniem przesyłki wysłać ponownie towar lub zwrócić pieniądze a dalsze roszczenia wyjaśniać sobie z kurierem. W tej sytuacji chyba
@pasza87: wiesz, ja nie jestem ekspertem w tych sprawach ale ogólnie wydaje mi się że tak to powinno wyglądać. Z tym rzecznikiem konsumentów śmiało możesz się skontaktować. Akurat sam kilkukrotnie konsultowałem się z nimi w przypadku problemów z uznaniem przez sklep rękojmi i zawsze poradzili jak sporządzić pismo, jakie mam prawa i jakie są terminy więc Tobie też powinni pomóc.
@pasza87: Mega dziwna sprawa, sklep ma punkt stacjonarny, podane wszystkie dane itd. i nie idzie sie z nimi skontaktować? Poproś może jakiegoś Mirka z Gorzowa żeby tam podskoczył za browara xD