Wpis z mikrobloga

Mirki ma ktoś może zdjęcie spodu samochodu, który ma akceptowalny poziom rdzy vs samochód w którym jest tej rdzy już za dużo?

Jadę obejrzeć różowej auto, Clio, 2014 rok i zobaczyłbym na spód ale osobiście nie mam takiego doświadczenia, żeby ocenić czy jest dużo czy mało zardzewiałe, auto na zdjęciach wygląda bardzo dobrze, oglądał je tez mój tata i mówił, że bardzo ładne niemniej jednak nie sprawdził spodu, a 10 lat to już cos tam może być, choć oglądałem np. Punto 10 letnie które od spodu było czyste. Niestety mój kumpel, z którym zawsze kupuje nie może jutro jechać, a to jedyny termin kiedy mi pasuje.

#mechanikasamochodowa #mechanika #samochody
  • 4
@pepepanpatryk
każdy ślad rdzy na podwoziu oznacza zbliżającą się konserwację oraz to że głębiej tej rdzy jest jeszcze więcej ale jeszcze nie przebiła się przez konserwację.

akceptowalny stan to rdza na elementach odkręcanych jak jakieś mocowania, elementy zawieszenia (chociaż to to też zależy od grubości tych elementów)
@pepepanpatryk: ciężko tak jednoznacznie powiedzieć. Jak kolega wyżej wspomniał, rdzawe naloty na wahaczach, belce, zwrotnicach itp są do zaakceptowania, ale licz się, że jak masz pordzewiałe śruby itp to mechanik będzie #!$%@?ł, może być też problem ustawić zbieżność itp.
Rdza na elementach konstrukcyjnych czyli progi, podłoga na środku auta, podłoga w miejscach gdzie jest bak czy wnęka na koło zapasowe albo często pojawia się też za tylnymi nadkolami to już większe
akceptowalny poziom rdzy vs samochód w którym jest tej rdzy już za dużo?


@pepepanpatryk: z akceptowalnego poziomu rdzy jest bardzo krótka droga do tego, żeby tej rdzy było za dużo, więc nie kupuj auta z oznakami korozji, bo nie dość że przepłacisz, to potem będziesz miał jeszcze problem ze sprzedażą