Wpis z mikrobloga

Serio teraz tak łatwo zdać teorię na #prawojazdy kat. A?
Mam B od 1996r. Jeżdżę na #motocykle #125cc od roku. Zrobiłem nim już prawie 4500 km. Chcę zrobić na A, żeby kupić coś mocniejszego.
Wlazłem na stronę teoria .pl i mam tam na egzaminach teoretycznych prawie cały czas 68-74 pkt.
Kilka razy trafiło się 67 pkt. przy jakichś głupszych (podchwytliwych) pytaniach ale może dlatego, że wypiłem kilka piwek ;)
  • 25
@lxG_kedul: Generalnie tak, ale też mogłeś mieć farta, bo jest trochę pytań takich z dupy na których się idzie wyłożyć, samemu się szykuję do obrony prawka to wiem. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak czy siak i tak gorsza jest praktyka od teorii na A. Ja trenuje na https://www.zdamyto.com/
@gaily: Po tym co przeżyłem na moim rumaku to placyk będzie raczej zaliczony ;)
Jeździłem na "dziko" po placach dla "L" jak mi się nudziło. Na kurs jeszcze się nie zapisałem. Ale chyba już jutro wbijam na pierwszy lepszy "turnus".
@lxG_kedul: No ja ostatnie 6 lat zrobiłem 60k na moto, ale i tak jak bede mieć kontrolny na A to planuje z 5-10 godzin ogarnąć na placu, bo z marszu tych zadań nie zrobię na gladiusie.
@gaily: Za małolata przed osiemnastką bez prawka latałem trochę 600cc i wstyd się przyznać ale pod 200 km/h na ówczesnych drogach powiedzmy szybszego ruchu dawałem radę ;)
Miałem przerwę w #motocykle jakieś 25 lat.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gaily: ktoś widze ze wiem z czym sie trzeba liczyc, przesiadka z 125 na 650 "na pewniaka" moze dosc szybko sie zweryfikowac jak trzeba bedzie chociaz przepchnac ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Morcin14: Teraz chyba dorosłem do tego, żeby kupić coś mocniejszego to prawko potrzebne. Żonkę zabrać i nie kulać się te 90 km/h. A jak będzie trzeba to odkręcić i tira wyprzedzić ;)
@Morcin14: No ja jeżdzę dużym turystykiem, ale i tak mam respekt przed zadaniami egzaminacyjnymi i liczę że nie będę musiał A robić jednak. xD