Wpis z mikrobloga

@KoninaBeZiomeczka: firmy które na produkcję a także marketing wydają grube miliony po prostu nie mogą sobie pozwolić na ryzyko. Pracowanie na popularnych aktualnie schematach pod względem rozgrywki jest dużo bezpieczniejsze niż eksperymenty pod względem np mechanik. Dlatego właśnie jest jak jest jeśli chodzi o tak zwane gry AAA. Smutne ale prawdziwe.
@KoninaBeZiomeczka: dlatego już wolę tzw. Indyki oraz dobre gry gacha: mobilne, dopieszczone jakościowo, z ciekawą fabułą, postaciami, grafiką, udźwiękowieniem. Za takie solidne gacha jestem w stanie płacić drobne sumy raz kiedyś, jako dowód uznania dla twórców danego tytułu. Weźmy np. Takie Mihoyo, Genshin i Honkai Impact to cudeńka z ich stajni, Honkai to świetna wciągająca gra i choćby dlatego mógłbym raz kiedyś skorzystać z płatnych opcji w tej grze z myślą
@KoninaBeZiomeczka: Myślę że wiele planów było rozbitych przez ograniczone możliwości zakupu current genów (nie szło normlanie kupić ani ps5 ani xsx/s), a optymalizacja pod poprzednia generacje to dodatkowy czas i koszt. Do tego pandemia mogła wydłużyć produkcje, chyba można powiedzieć że obecna generacja straciła dwa lata