Wpis z mikrobloga

@dragon7: @dragon7: Nie, nie pękł, nie wszystkie amortyzatory mają ten talerz w pełni zabudowany. Sprężyna na dole jest mocno zwężona i mieści się w samym wgłębieniu. Pękła sama sprężyna na pierwszym zwoju i spadła.
@erwinketa: czy dolny zwój pękł to się dowiesz jak zobaczysz jak on się kończy

Bo nawet niekoniecznie - widziałem sytuację gdzie zatarte łożysko kolumny doprowadziło że sprężyna kręciła się na około podstawki, aż jakoś wzięła ją między zwoje.

Kierowca mówił że owszem musiał trzymać kierownice żeby jechać prosto, że coś tam przeskakiwało, ale musiał zrobić jeszcze kilkanaście tysięcy kilometrów tego roku i nie miał kiedy zajrzeć.

Niepokoić go zaczęło jak sąsiad
@erwinketa: Jak amory są na wykończeniu to całą kolumnę wymieniaj, jak są dobre to i tak podkładki, sprężyny i poduszki, osłony. Czasami ten talerz na górze też jest już lekko skorodowany to warto wymienić, żeby nowa sprężyna nie strzeliła w górę.