Wpis z mikrobloga

@jariosalieri: Masz wiele zagranicznych stron gdzie sprawdzisz historię. Akurat w szwecji tylko przebieg. Na duńskiej sprwadzasz szkody. Masz też francuską od sprawdzania szkód. Do tego niektóre jak szwecja oferują przebiegi - włochy czy czechy na przykład.
@piwakk: to Ci pokaże na przykładzie tego auta, bo pierwsze wyskoczyło, gdy wrzuciłem pochodzenie Szwecja. https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-xc-60-20122-0-d4-163kmxenonnavigrzane-fotele-i-tylna-kanapabdb-stan-ID6F9KS1.html
https://www.car.info/en-se/license-plate/S/NFW226
Masz info, kiedy zmieniało właściciela, za jaką ceny, często są też dostępne screeny ogłoszeń. Jest adnotacja o lisingu. Pojawiają się też o kradzieży i uszkodzeniach, ale tu akurat auto jest czyste)
Także dowiadujesz sie, że volvo za 55k było kupione w Szwecji za 37,5 :)
@snorli12: jezeli nawet ubezpieczalnie wyzej wyceniaja samochod ktory od nowosci byl w Polsce to znaczy ze cos jest na rzeczy, nie?
sprowadzone auto to -15% w wartosci pojazdu w carfaxie i kosztorysie AC
@snorli12: dla aut po 2014 to jest ogromny plus. Sam od dwóch lat kupowałem auto (Leon MK3 FR) i dopiero teraz w listopadzie się udało. Oglądem tylko Polski salon. Pewność, że przebieg oryginalny. Często jeden właściciel auto 2015+ historia raczej pewna. Auto z Niemiec zawsze przebieg miało o połowę mniejszy a środek zajechany. Możesz porozmawiać z właścicielem. W Niemiec nie opłaca się ściągać dobrych auta bo mała przebitka dla handlarza. Tylko
@snorli12 najczęściej salon PL miał 1-2 właścicieli, najczęściej były serwisowane w ASO, jeździł nimi 1-moze 2 kierowców i nie są tak wycierane jak z importu.

Import na 99% mial pranie środka i jakieś prowizoryczne naprawy.

Niemiec chce zmienić auto więc sprzedaje do komisu(w takiej umowie omija rekojmie), musi zarobić komis, handlarz, laweciaz...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@TrocheSmieszne: a ja bym dodał tu jeszcze. Przy tym, że Polacy często kupują samochody, na które ich pozniej nie stać to minus. To właśnie raczej taki samochod z Niemiec łatwiej sprawdzić, bo większość samochodow z Polski (nie wszystkie) są serwisowane w ASO tylko do końca gwarancji. Sam tak robię, bo nie będę płacił za wymianę oleju 700 zl xD, gdzie zrobię to w zaprzyjaźnionym serwisie za 300 zl i jeszcze przynajmniej