Wpis z mikrobloga

@wilcze_ziele: wszystkie bronie, kosztowności. Uważałbym tylko ze skórami i trofeami (nieraz są potrzebne do questów, ale przeważnie i tak łatwo zdobyć jak je sprzedasz). Zostawiam zwykle rośliny i surowce do craftingu. Fabularnych itemów nie da się sprzedać, przynajmniej na najnowszym patchu.
@wilcze_ziele: młotki, piły i kilofy. I tak przy normalnej grze po stronie buntowników (a quest jest od buntowników) nie da się zdobyć tego w takich ilościach, z wyjątkiem kilofów. Trzeba bić niewolników, zabrać, czekać aż znowu zacznie piłować i tak w kółko ¯\_(ツ)_/¯
@wilcze_ziele: Jeśli chodzi o G3 to nie ma znaczenia. Gameplay budowany jest pod niedzielnych graczy i żadne braki nie przeszkodzą ci w rozwoju postaci. No chyba, że jesteś purystą gameingowym. Wtedy najlepiej zaprzestać grania w tę część Gothica. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@wilcze_ziele: Update Pack 1.04.11 do community patcha (link jest na steamie, żeby nie było że wklejam do jakichś lewych plików) dodaje znak monet przy ikonach przedmiotów jeśli handlarz płaci za niego większą cenę. I na przykład wszyscy łowcy będą kupować wszystkie skóry za ponad 2 razy więcej niż reszta handlarzy. Podobnie złodzieje (Marlo w Redock np.) będą płacić więcej za kosztowności.

Tak czy inaczej, najlepiej wyjdziesz na sprzedaży broni. Najłatwiej pobić