Wpis z mikrobloga

@Issac różnica jest taka, że LPG jest modyfikacją, reduktory lubią się zalepiać brudnym gazem, czujniki ciśnienia strajkować, itd. Zmierzam do tego, że LPG jako układ zasilania jest bardziej zawodny w aspekcie nagłej utraty mocy niż benzyna/ON.

Grzałka płynu - no niby ok, jednak to wymaga też swojego zasilania - też LPG? I też wymaga czasu żeby zadziałać (nawet jeśli klikniesz zdalnie) i kosztuje.
@WatchYourBack: @CentrykT800: no to zbiornik niech se jest i wtedy przejdzie przegląd xDDDD

Z powodzeniem użytkowałem 3lata (2zimy) VW Passata B5 1.8 tylko na LPG z grzałką ~1kW 12V z diesla zamontowaną przed parownikiem. Alternator był przerobiony i dawał długotrwale bez problemu ~100A.
Pompa paliwa odłączona na stałe i odpalał od razu na LPG, nigdy nie miałem z nim problemu nawet przy -15'C.
Spalał mi średnio około 10l/100km w mieście,
@Issac: Ja nie twierdzę, że to nie będzie chodzić. Tylko nikt się pod tym nie podpisze xD Przed wjazdem na SKP masz nawet napisane żeby przełączyć z lpg na benzyne. Do tego na niektórych parkingach podziemnych też nie można lecieć na lpg
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ElCidX: weź pod uwagę, że Priusa kupisz, natrzaskasz nim 100 000 km i w Polsce dla większości Januszy będzie to samochod niesprzedawalny. Wiem, że te Priusy to trwałe konstrukcje jezeli chodzi o napęd, kwestia tylko jak to auto wygląda wizualnie, pod spodem, mechanicznie po takim przebiegu... Bo to, że Toyota jest z kartonu to kazdy wie i plastiki, tapicerka niszczą się od patrzenia. Dla mnie normalny przebieg w 10 letnim aucie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ElCidX: No i Toyotę najpierw oglada się od spodu, pozniej od góry. W 12 letnim japończyku może być już potrzebna interwencja blacharza lub konserwatora. Zależy jak byl użytkowany, gdzie stał itd.