Wpis z mikrobloga

@jestem_legenda: to polecam działać, albo pisać do centrali, albo jak lubisz aferki z Karynami to podejść do kierownika (zwykle kierowniczki) sklepu i zapytać dlaczego to tak wygląda. No i najłatwiejsze rozwiązanie czyli zagłosować portfelem i zmienić sklep. Pamiętaj, że to nie jest zwykła #!$%@? tylko zachowanie dojrzałego konsumenta w trosce o swoje i innych zdrowie a poważne firmy wydają poważne pieniądze na działania jakościowe (nie wiem jak Lidl).
Ciąg chłodniczy ma
@TavarishPiesov: brak ludzi to rozkladanie tego to sobie lezy i czeka nim ktos sie znajdzie xD Plus taki jeszcze ze polowa zatrudnionych pewnie ma papierek, ze nie moze podnosic ciezkich rzeczy, wiec z 6osob na zmianie robi sie 2 ktore moga to rozlozyc, classic. Prawda jest taka, ze brak pavownikow i dlatego takie cos sie #!$%@? :) to juz wiadomo od dawna.
@lunga kontener izoterma to się nazywa ( ͡º ͜ʖ͡º)
@not_me kierowca zabiera lodówki z poprzedniego dnia. Nigdy nie zabiera tych które przywiózł tego samego dnia. I to sklep wydaje zwrot tych lodówek a nie kierowca.

@TavarishPiesov w Lidlu jak w biedronce, a trzy wpisy dalej awantura jak to w Lidlu jest porządek XD
@MinnieMouse0: dobry mają marketing nie? Wmówili Polakom, że są sklepem premium, wystrojem i opakowaniami. Nikt na to wcześniej nie wpadł i takie biedronki czy Tesco, traktowały nas jak bydło które ma się cieszyć, że jest towar, wyszarpac go sobie z palet i obleśnych regałów. Lidl dostrzegł powstanie pseudo klasy średniej i zmienił wystrój, a jakość produktów to już sami ocenijacie.