Wpis z mikrobloga

@Golfinho To fajnie. Jak generalnie wyglądają koszty eksploatacyjne w tym silniku lub konkretnie modelu auta? Spalanie przy normalnej jezdzie miastowej ile wyjdzie? Dużo jest w tym aucie jakiejś awaryjnej elektroniki? A i na koniec jak z blachą jest w tych volvach lepiej niż np w fordach bo mam jeszcze na oku forda mondeo/fusion też z podobnego rocznika ale jednak Volvo chyba jest lepiej wykonane niż ford z trzeszczacymi plastikami.
@Siateczkasrodplazmatyczna: Volvo są ocynkowane i nie ma szans na rdzę, ale... W twoim przypadku Cię to nie dotyczy, bo ciągnąc rozbitka, ocynku nie masz. Te silniki generalnie dużo palą. Trasa to 10-11l, miasto to 13-16l. Nie wierz wszystkim nawiedzonym, którzy mówią, że palą poniżej 10l. Za to są mega trwałe. Miałem jeden egzemplarz, który miał ponad 500k km z czego ponad 300k na LPG. Widziałem tez samóchód, który miał ponad 700k.
@Siateczkasrodplazmatyczna: Od siebie dodam kilka usterek elektroniki: zamki drzwi, podświetlenie panelu sterowania szybami, przecierająca się wiązka drzwi i bagażnika, pływak pompy paliwa, zdarzają się uszkodzenia czujników parkowania. W autach z USA częstym problemem jest odpowietrzenie zbiornika paliwa, przez co utrudnione jest tankowanie.