Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
W Unity nienawidzę tego że jak jest w tym gra 2D z rzutu ptaka gdzie tekstury mają rozdzielczość 20x20px to ta potrafi ci zagotować kompa do 70°C ciekawe czym

A jak jest to gra 3D która grafiką przypomina erę PS1 lub VHS gdzie ilość poligonów całej gry można policzyć na chromosomach moderatorów to w minimalnych jest GTX1060

To musi być koparka krypto ukryta bo innej opcji nie widzę.
  • 5
  • Odpowiedz
@Nooleus: Jest inny powód Unity jest w branży silnikiem pierwszego rzutu wybieranym przez ludzi początkujących, którzy o optymalizacji nie słyszeli. Te gry to przykład, że cuda się zdarzają, że to w ogóle działa.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bramborak:

Unturned to mój ulubiony przykład. 17 latek chce wyciągnąć własną grę z Robloxa. Dosłownie na moim złomie na takich samych ustawieniach chodzi tak samo jak Subnautica. Teraz popatrz w zdjęciach jak graficznie wygląda Subnautica a jak Unturned. Wspomne tylko że Unturned nie wszędzie ma nawet tekstury, tylko sam kolor jest xD

Dla początkujących powinien być Godot.
  • Odpowiedz
@Nooleus: Godot, Cocos etc. Poza tym Unity ma tą wredną cechę, że to multithread a nie multiprocess więc distributed build nie jest możliwy a jak ktoś w Unity #!$%@? Assetbundli i graph API od groma to się prosta gierka kisi 2/3h na build ( ͡° ͜ʖ ͡°) i zajmuje 200GB bo ma zduplikowane shadery w każdym Assetbundlu
  • Odpowiedz