Aktywne Wpisy
wfyokyga +105
Mam dzisiaj urodziny, wszystkiego najlepszego dla mnie
PSY_DELIC +15
KRAFT DAILY PUB (pod nasypem)
Tak wygląda „smażony ser” w tym miejscu xd.
nie chce mi się pisać recenzji tego dania bo wydaje mi się każda osoba która kiedykolwiek jadła w swoim życiu smażony ser wyciągnie sama wnioski na podstawie zamieszczonych zdjęć.
1/10 NIE POLECAM
#jedzenie71 #wroclaw
Tak wygląda „smażony ser” w tym miejscu xd.
nie chce mi się pisać recenzji tego dania bo wydaje mi się każda osoba która kiedykolwiek jadła w swoim życiu smażony ser wyciągnie sama wnioski na podstawie zamieszczonych zdjęć.
1/10 NIE POLECAM
#jedzenie71 #wroclaw
Jak jest z tymi Astrami J z silnikami 1.4 Turbo 140 KM? Rzeczywiście to taki wrzód na dupie z tą skrzynią M32 i pękającymi plastikami przy silniku? Z jednej strony mają całkiem przyzwoity wygląd na zewnątrz i wewnątrz, dobre osiągi i co najważniejsze są ekonomiczne zarówno w LPG jak i benzynie, gdyby ceny tego pierwszego poszły mocno w górę.
Mam następującą pulę samochodów do rozważenia:
-Astra J 1.4T (wolałbym kombi, ale przez wagę będzie musiał być raczej hatchback)
Honda Civic VIII 1.8vtec (gaz odpada)
-Megane III kombi, 1.4 Tce albo 2.0 Tce (nie podoba mi się, wersja 2.0 dużo pali)
-Laguna III liftback 2.0 Tce (trochę za duża mimo wszystko, dużo pali)
Byłem już nastawiony na Renault, ale nie do końca mogę przekonać się do ich rozwiązań. Niski prześwit, bezkluczukowe, paskudne plastiki w Megane. Kiedyś prowadziłem Astrę J z 1.4 T w kombi i prowadziło się to jak wanna pełna wody, ale przyjemnie się siedziało w środku
z takimi wymaganiami to Skoda Octavia III z jedynym słusznym silnikiem 1.4 TSI, 150 KM, poniżej 8s. do setki(!!!), spalanie w trasie nawet tylko 4,2 (jazda przepisowa), po mieście maks. 8, średnio 6,5L.
Kompakt (czyli coś w co celujesz) z linią sedana ale z funkcjonalnym bagażnikiem bo szyba do góry się podnosi. Spalanie na tyle niskie że podtrutka LPG nawet przez myśl Ci nie przejedzie.
Mam wirusa na 215
Jak będziesz oglądać zwróć uwagę na to jak pracuje dźwignia, Czy nie haczy czy wraca na luzie na środek, Czy dźwignia nie rusza się/nie drży podczas jazdy na biegu a zwłaszcza w momencie przyspieszania i ujmowania gazu
do astr nie jestem osobiście przekonany bo znam dwa przypadki w bliskim otoczeniu gdzie ludziom pękały głowice w tym 1.4 przy zwykłej eksploatacji
Jeździłem Astra J 1.4, fajne duże wygodne, z tymi skrzyniami to trochę nad wyraz, a nawet jeśli się zdarzy to regeneracja nie powala (Mój mechanik mówił ze koszt ok 1500). Finalnie zniechęciła mnie waga i "zwyczajność" tego auta.
Honda Civic VIII a czy 1.8vtec nie ma przypadkiem regulacji luzów zaworowych na śrubki? Coś mi się wydaje, że tak i koszt takiej operacji nawet w
A jak z pękającymi plastikami? Podobno kolektor dolotowy i pokrywa zaworów lubią pękać.
Jesli chodzi o budę,
Regulacja luzów zaworowych raz w roku :o? Nie zrozum mnie źle, absolutnie nie chcę się kłócić, nie wiem skąd posiadasz takie informacje. Na benzynie przy normalnej jeździe praktycznie nie ma potrzeby regulacji luzów, 100k km to może sugestia producenta co do sprawdzenia, a jeśli trzeba będzie regulować to ja bym sie doszukiwał przyczyny (mam subaru i nissana ze sporymi przebiegami i nie dzaduje na serwis). W subaru nie brak przypadków