Wpis z mikrobloga

@Atreyu: Powiem Ci, że jechałem już kilkoma samochodami które miały po 200, 300 koni, ale #!$%@? to? To potwór a nie samochód, jaram się do teraz. Jeszcze ten dźwięk wydechu, bajka. Ryczy jak #!$%@?, że pół Krakowa mnie pewnie słyszało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Atreyu: Ogólnie cała ta m3 jest podrasowana z tego co ziomek mówił więc pewnie jest tak jak piszesz - jest jakiś kompresor. Muszę później dopytać, bo aż mnie zaciekawiłeś. Nie znam się aż tak na motoryzacji jak coś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Wezwoguleicstont: sam jeżdżę na daily e92, ale 335i zrobionym na ~400KM. 0-100 4.8s, 0-200 jadę równo z mocniejszym M3. Głównie przez to że przez turbiny mam blisko o połowę więcej momentu obrotowego (ale za to odcinkę dużo niżej).

Jakkolwiek to zabrzmi seria M3 trochę rozczarowuje mocą/osiągami na prostym bo to "tylko" ~5s/100. Właśnie dlatego wiele razy słyszałem o dokładaniu kopresora do S65. Za to prowadzenie to najwyższa liga, podobnie dźwięk wysokoobrotowego
hint: ludzie postronni widzący jak latasz i ryczysz nie podzielają Twojego entuzjazmu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@olito: najlepsze w jeździe M3 (i ogólnie innymi drogimi/mocnymi samochodami) jest to że ich właściciel, zupełnie nie musi się przejmować opinią postronnych osób - bo nie mają na niego wpływu. Ja się nie przejmuje jak mi się mucha rozbryzgnie o szybę, albo ktoś mi macha że mu bąbelka budzę w wózku
hint: ludzie postronni widzący jak latasz i ryczysz nie podzielają Twojego entuzjazmu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@olito: coś o tym wiem, szczególnie ludzie mieszkający na parterze, bezpośrednio nad garażem krzywo na mnie patrzą od momentu kiedy przytargałem tam gruza v8 i czasem wracam z pracy w godzinach 1-4 w nocy ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale staram się wjeżdżać po cichu.